آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

63

گل بودیم به سبزه نیز آراسته شدیم.علاوه بر ناراحتی معده و حساسیت به انواع بوها، جدیدا یه مرض دیگه به کلکسیون دردهام اضافه شده به اسم کمر درد.کمردرد سخت افزاری نه نرم افزاری!!! یعنی اینکه استخون کمرم درد میکنه.مربوط به دردهای زنانه نمیشه.حالا چی شده که کمردرد هم دچارم شده عرض میکنم.

پارسال یه شب قرار بود دوست عزیز و نامزدش بیان خونه.من بعد از شرکت رفتم خونه و 2 3 ساعت در حال مرتب کردن خونه بودم.بعدشم رفتم حموم.از حموم که برگشتم دیدم کمرم خشک شده.با سلام و صلوات و پماد پارسال خوب شد...تا اینکه چند روز پیش که رفتم حموم دوباره گریبانم رو گرفت.امونم رو بریده اما خوب خدایی اصلا قابل قیاس با اون حالت تهوع و معده درد کذایی نبود.

عزیز هر شب پماد میماله به کمرم و روی کمرم رو یه پلاستیک فریزر میکشه .الان خیلی بهترم و تقریبا دارم خوب میشم.


دیروز یه اس دادم به عزیز .بهش گفتم : گر طبیبیانه بیایی به سربالینم و پماد بکشی به کمرم، به دو عالم ندهم لذت کمردرد را.


بهم میگه شاعر شدیا!!!

یه چیزی در گوشتون بگم.به جون خودم انقد ناز میکنم برا عزیز کم مونده بهش بگم بیا به جای من  حامله شو.خعلی حال میده.خیلیم گرسنم میشه.بعد در حین اینکه دارم میخورم همچنان معدم میسوزه. با یه چشمای مستاصل و شیطون به عزیز میگم من گشنمممممه.چکار کنم(حالا دارم میخورماا).عزیز خندش میگیره. بهش میگم من اگه جای تو بودم اصلا حساس امنیت نمی کردم تو خونه.

بهش میگم تا اینجای کار این بچه، به خودت و تیر طایفه ات رفته.ماشاله خوب میخوره.خندش میگیره.این خنده هاش فرق داره با بقیه خنده هاش .یه خنده اروم پر از ذوق.


شاید اخر هفته و تعطیلات عید قربان بریم خونه مادرشوهر.دکتر گفته 3 ماه اول مسافرت طولانی نرو.اما کو گوش شنوا. دیگه طاقت ندارم.دلم میخواد از اینجا کنده شم و برم یه اب و هوایی عوض کنم.2 ماه مریضی کم ادم رو کسل نمیکنه.


نظرات 8 + ارسال نظر
رخشان جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:17 http://zendegieman20.blogfa.com

چه وب خوشگلی
چندتا از پستاتو خوندم امیدوارم بسلامتی وضع حمل کنی عزیز دلم

ممنون عزیزم

khonekashonemozhe سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 09:27

هیچ لذتی به شیرینی نازکردن برای شوهر نیست :
khonekashonemozhe.blogfa.com

برای تو چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 01:57 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
مامان شوشو می دونه می خواهی براشون نی نی بیاری بگو حتما خیلی ذوق می کنن
انشالله که ویارت و ازار معده ات تمام بشه زود و بتونی حسابی لذت ببری از بارداری
ناز کردن دوران بارداری باحاله همه رعایت حالت رو می کنن و
اما یادت نره زیاده روی نکن که بازار زده میشه

سلام عزیزم.اره خیلی ذوق نوه داره.بنظرم هیچی دلچسب تر از ناز کردن برای بابای بچه نیست.نه حواسم هست.

ندا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 23:22 http://www.fery73.blogfa.com

سلام مارو ب مادر شوهرت برسون:))
بگو مزده گونی رو بده ب ما:))

بزرگواریت رو میرسونم.قابل شما رو نداره اصلا

مهفام سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 11:57

نه دکترم گفت واسه تو که کم وزن بودی تا هیجده کیلو هم اشکآل نداره. حالا تو نگران نباش. ایشالا زیاد چاق نمیشی!

نه.انشاله که چاق بشم.هرچی ذخیره داشته باشی بازم ادمای لاغر زمان شیردهی خیلی هنر کنند همون جای قبلی میرسند.

مهفام سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 11:57

نه دکترم گفت واسه تو که کم وزن بودی تا هیجده کیلو هم اشکآل نداره. حالا تو نگران نباش. ایشالا زیاد چاق نمیشی!

رز دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 16:19

سلام خوبید این اولین مسافرت نی نی هستش مادر شوهر شما هم که مهربون وعروس دوست و نوه دوست دیگه این دفعه چقدر میخواهد بهت برسد. انشاالله مسافرت خوش بگذره

سلام بانو.اره.مادرشوهرم بجای نی نی درسته خودمو قورت میده.رز اگه بدونی چقدر ارزو به دل دیدن نوه اش هست.نمیدونم مژدگونی بهم چی میده.کاش چیز خوب بده

مهفام دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 11:18

آخ گفتی منم خیلی شکمو شدم قبل ازحاملگی 45 کیلو بودم الان که هفت ماه ونیمه باردارم شدم 61. در ضمن یکی از مزایای حاملگی ناز کردنه که خیلی هم خریدار داره! خخخخ. مراقب خودت باش

یعنی 16 کیلو وزنت زیاد شده.دکترا نگفتن خطر ناکه و فلان؟ 16کیلو اضاف کنم چه گوگولویی میشم.میشم71

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد