آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

75-خنده

امروز صبح جلوی اینه وایساده بودم مقنعمو میپوشیدم.عزیزم تو اتاق اونطرف تر بود.بهش میگم عزیز تو این نقطه از اتاق که وایمیستم پوستم تو اینه انقدر خوبه که کلی ذوق میکنم.عزیز یه لبخند طولانی بهم زد.بهش گفتم مسخرم میکنی؟؟؟؟ واس چی میخندی؟؟؟ میگه نه بخدا مسخره چیه.میگم پس واس چی خندیدی.خنده نداشت که.میگم اخه ذوق میکنم از اینکه میبینم خوشحالی....


چند شب پیش خواب میدیدم با خواهر 2 تو خیابون هستیم.بعد یه تخته هست که رو 4 تا تایر کوچولو گذاشته شده.من و خواهرم خوابیدیم رو تخته ها و یه پامون رو از کنارش گذاشتیم رو زمین . بعد با زدن پا رو زمین،چرخهای این تخته میچرخه و ما حرکت میکنیم.کلی هم از این کارمون میخندیدیم.انقدر تو خواب خندیده بودیم که یهو بیدار شدم.یادم به کارمون تو خواب افتاد.یهو بی اختیار زدم زیر خنده.ساعت چنده؟ حدود 3 نصفه شب...طفلکم عزیز با استرس از خواب بیدار شد که چی شده؟ کجات درد میکنه.اصلا مونده بودم حالا بخندیدنم ادامه بدم یا خودمو بزنم به مریضی.یکمم طول کشید که  تصمیم بگیرم و به عزیز بگم هیچی دارم میخندم...

فردا صبحش بهش گفتم میتونی از الان به فکر یه تیمارستان باشی!!!!!!!

شبش هم رفتیم خونه مادرم.برای خواهرم تعریف می کردم و میخندیدم.عزیز به خواهرم میگه شما خواهرتون رو به من انداختید!!!!


دو هفته پیش که اتاق وانباری رو خونه تکونی میکردیم.قاطی وسایل دوران دانشگاهم، یه لوح پیدا کردم به برادرشوهرم میگم منو دست کم نگیر من تو مسبقه ورزشی نفر اول شدم.عزیزم وسط شلوغی وسیله ها نشسته و با خنده حرفامو گوش میده.لوحم رو دادم دستش.خانم زیبا زیبایی شما........نفر اول در مسابقه خنده..............

بله من توانایی بی وقفه خندیدن اونم به مدت طولانی دارم.!!!!


برا سیسمونی خریدن ذوق دارم.هنوز نرفتم.انشاله که جور بشه قبل از عید بریم.

نظرات 8 + ارسال نظر
برای تو یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 01:01 http://dearlover.blogfa.com/

سلام خانومی
سال نو مبارک
امسال حتما براتون سال خوبی میشه به امید خدا
یک تجربه ناب یک تجربه خاص امسال رو براتون ماندگای می کنه
سال خوبی داشته باشید

سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک.انشاله برای شما هم یک سال پر از شادی باشه و انشاله که مشکلات کاری همسرتون هم حل شده باشه

زهرا.ش پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 15:24 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

کاش همه مون به خاطر از ته دل خندیدن دیوونه بشیم
خوبه که....
کجاش بده؟

نه بد نیست.یه وقتایی انگار اصلا بهش نیاز داری.به اینکه از ته دل بخندی

برای تو پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:07 http://dearlover.blogfa.com/

سلام
سیسمونی خریدن ذوق هم داره انقدر کیف دراه بین دنیای لباس و اسباب بازی برای نی نی ات بهترین و انتخاب کنی
انشالله که به شادی باشید همیشه و بخندید

اره.خیلی زیاد.ممنون همینطور شما

گلابتون بانو یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 01:08 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام
انشاالله همیشه شاد و خندون باشی!
خیلی تبریک میگم بابت نی نی! انشاالله به سلامتی.

ممنون بانو.گلابتون بانو یادته پارسال قبل از دنیا اومدن پرنیا نگران بودی که میتونی زایمان طبیعی داشته باشی یا نه؟؟؟؟ الان نوبت خودم شده. پارسال اونموقع ها من اصلا به بچه فکر هم نمی کردم.چقدر زود میاد و میگذره

رقاصہ شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 02:37 http://http://raqaseh.blogfa.com/

رز یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 17:34

سلام الهی که همیشه خوشحال و خندان باشی یعنی همه باشند اسفند همیشه یه حس وحال دیگه ای داره امسال با خریدن سیسمونی اسفند ونوروز رنگ وبویی دیگه ای برات میگیره لحظاتت پر از خاطرات قشنگ

ممنونم عزیز دلم.اره خیلی حال و هوای عید رو داره.کلی به ادم انرژِ میده.

دست نوشته های عاشق یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 15:43 http://jmp.blogsky.com/

دوست عزیزم سلام..

این گل زیبا هم تقدیم شما

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

matin یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 15:35 http://pazal.blogsky.com

سلام عکس های متن دار تو وبلاگم گذاشتم دوست داشتی یه سری بزن موفق باشید

http://pazal.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد