آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

73-دوست داشتنی ها

چند شب پیش تو خونه نشسته بودیم، عزیز بهم گفت تو یه شیرزنی، هم بیرون کار میکنی هم تو خونه اونم با این وضعیتت....و کلی تعریف دیگه ازم کرد.منم لبخند به لب نگاهش میکردم...


یکی از بهترین سرگرمی های دوره بارداری برای من، دیدن حرکت های پسرکم هست.یعنی میشینم یه جا و به خودم نگاه میکنم و منتظر میشم که تکون بخوره و من نگاه کنم و ذوق کنم.یه شب   نشسته بودیم تلویزیون میدیدم .من و عزیز عقب نشسته بودیم تکیه به دیوار داده بودیم و پاهامون رو دراز کرده بودیم.برادرشوهر جلوتر رو مبل دراز کشیده بود.وسط فیلم دیدن من حواسم رفت به کوچولوم و هی دست میکشیدم رو شکمم و دنبال حرکت هاش بودم.عزیز که متوجه شد،اروم دستشو گذاشت رو  دلم.نگاش کردم تا نگام میکنه.بی صدا خندید.دستاشو گرفتم تو دستام  و یه لبخند بهش زدم



نظرات 6 + ارسال نظر
رز دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:07

سلام ان شاالله که دو ماه باقی مانده هم به سلامتی طی بشه ولی قول بده بعد از به دنیا امدن نی نی کماکان بنویسی وما رو بی خبر نذاری . واقعا ازدواج یک مساله ی مهم شده تعداد زیادی دختر خوب زیر 30 سال وبالای 30 سال هم اطراف من هست که ادم میدونه اینها همسران خوبی خواهند شد ولی ان چنان پسری هم سن وسالشون نیست اصلا تو این دوره همه چیز از روال طبیعی خودش خارج شده

انشاله که بتونم بیام.اره واقعا.کاش ادم کاری از دستش برمیومد

ندا یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 13:48

آخی چ عشقولی:

رز شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 21:26

لحظات خوبتون مستدام

ممنون عزیز دلم.همینطور شما

سوری شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 12:23

حس نوشتن ندارم آنه..نوشتنم نمیاد

مثل اینکه این حس خیلی فراگیر شده....انشاله که هرجا هستی خوش باشی

سوری چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 08:01

سلام به آنه، شیر زن عزیز....
خیلی وقت بود نخونده بودمت ولی الان همه پستهای نخونده رو خوندم
لحظه هاتون پر از حس های قشنگ.

سلام به سوری ستاره سهیل.چطوری خانوم.خوبی؟ کجایی.چکار میکنی.نیستی اصلا

آرزو(همه اطرافیان من) سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:48 http://ghezavathayam.blogsky.com

از قشنگترین حسهاست این حس!

تبریک میگم بهت

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد