آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

سنتور

دیروز بعد از 1سال و9ماه  در جعبه سنتورمو باز کردم.دوباره میخوام بزنم.خیلی دلم میخواد به یه  جایی برسونمش اما من پشتکار زیادی ندارم....دیروز اهنگ اله ناز رو تمرین کردم....همه چی یادم رفته بود حتی اسم نت ها ومکانشون روی سنتور....چقدر این سنتور به ادم ارامش میده...چقدر انتخابم برای سنتور درست بوده


صبح که تو سرویس نشستم بیام شرکت رادیو سرویس روشن بود و تبریک عید نیمه شعبان میگفت.

از ته دل از خدا خواستم همه مردم را عاقبت به خیر کنه

طعم خوشبختی رو به همه بنده هاش بچشاند


خدایا پدر مادر من رو هم از لطفت بی نصیب نکن.خدایا به همه رحم کن.کمک کن زندگی کنن.هرچند که میبینی خیلیا با ندونم کاری خودشونند که زندگیشون رو بهم میزنند.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد