آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

56-جنسیت

میگن مادر سر بچه پسر بدنش گرم میشه  و سر بچه دختر سرد میشه.من که چند روزیه بشدت سردم میشه.اونایی که از بارداریم خبر ندارند میگن نکنه مریضی؟؟؟ با این حساب بچه من دختره

 

میگن مادر سر بچه پسر رنگ سفیدی چشماش به آبی میزنه ولی سر بچه دختر به زردی میزنه.همکارم میگه چشمای تو به زردی میزنه، با این حساب بچه من دختره


اون قضیه سرد و گرم شدن بدن بنظرم خیلی راستتره.شاید تو خانواده ما جواب میده.چون خواهرهام سر بچه های پسرشون تو زمستونم سردشون نمیشد.من و خواهر 2 و مادرم هر سه طبیعت بدنمون سرده.مادرم و خواهرم هر دو بچه های اول و دومشون دختر بودند...منم که طبیعتم مثل اونهاست فکر کنم بچم دختر باشه.


میگن اگر اواسط دوره تخمک گذاری جنین تشکیل بشه احتمال پسر بودنش زیاده.البته این اواسط که میگن،حتی به 1 ساعت کم و زیاد هم حساسه و احتمال پسر زایی رو کم میکنه.قبلنا فکر میکردم برای من  تقریبا اواسط تخمک گذاری جنین تشکیل شده و پسر بودن رو محتمل تر میدونستم


یه روش هست به اسم محاسبه جنسیت نوزاد به روش جدول چینی، با اون روش بچه من پسره.


گرچه که دختر شیرین تر از پسر هست اما من دلم میخواد بچه اولم پسر باشه و بچه دومم دختر...انشاله که همین باشه که انتظار دارم.البته که قبل از همه این ها سالم بودنش وهمینطور صالح بودنش بیشترین درجه اهمیت رو برام دارند.طوریکه که جنسیت برام کمرنگ میشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 12:04

ایشالا که صحیح و سلامت به دنیا بیاد و با خودش شادی و برکت بیاره .

انشاله.قبلنا که یه همچین ارزوها و دعاهایی رو برای دیگران میکردم یا میشنیدم انقدر به معناش فکر نمیکردم./الان میبینم چقدر دعای بزرگیه.هم سالم باشه.هم اینکه بچه ای باشه که با خودش شادی بیاره وبرکت..فکر کنم نعمت خیلی بزرگیه بچه ای که شادی با خودش بیاره.انشاله که همینطور میشه.ممنون از دعای خیرت

برای تو سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 01:41 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
خوب یکجورای واقعا بچه دختر بودنش یا پسرش سر شکم اول تفادتی نداره امدن بچه انقدر ذوق داره به همرهش و از طرفی استرس که خودش باعث میشه هر جنسی باشه عزیز باشه و واقعا سالم و صالح بودنشه که مهمه
الهی که بارداری راحت داشته باشی و یک نی نی ناز و سالم به دنیا بیاری
البته انشالله که به خواست دلت هم باشه

ممنون عزیزم.اره منم انگار دقیقه ایم.دیروز که یه دختر خوشگل تو خیابون بغل مامانش دیدم دلم میخواست بچم دختر باشه...

خودم دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 16:56

مهم سالم وصالح بودن ایشالله که این طورم هس

ممنون عزیزم.بله بقول قدیمیا صدتا دختر کور بهتر از یه پسر اوباش هست

مهلا دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 14:53 http://http:/www.dokhtarekord.blogfa.com

سلام اولین باره میام وبلاگت.. قلمتو خیلیی دوست داشتم.. پر از ارامشی.. ارامش و تمانینه تو تمام نوشته هات هست .. نمیدونم دلیلش چیه..شاید چون غیبت تو نوشته هات نیست..تلخی نیست..
بچه دار شدنتون هم مبارک باشه ایشالا ...

خوش اومدی بانو..ممنون از لطفت.باز هم ممنون

رز شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 12:34

سلام انه ی عزیز خوبی حال خواهرزاده ی گلم چطوره به خودت خوب برسیها حالا شما دونفرید اگر غذا خوردن برات یه پروسه ی سختیه سعی کن با غذا های کم حجم ومقوی نیازهای نی نی رو تامین کنی یا غذا ها رو راحت الحلقوم کنی مثلا به جای میوه اب میوه بنوشی میدونم که این کار برای افراد شاغل سخته اما تو میتونی ودیگه این که موقع غذا خوردن هیجان واسترس بقیه ی کارهات رو نداشته باش خیال اسوده باعث میشه که از غذا خوردن لذت ببری وهمین باعث علاقه مندی بیشتر میشه فکر میکنم حس مادر بزرگیم الان بد جور گل کرده به نظر من هم نی نی دختره چون من فکر میکنم خدا به پدر های مهربونتر فرزند دختر عنایت میکنه ان شاالله هر جور که صلاحه پیش بیاد

ممنون عزیزم..همینکار رو میکنم.مطلقا چلسمه نمیخورم.یکمی هم حالت تهوع دارم .تصمیم داشتم هر روز تخم مرغ بخورم اما الان از بوشم بدم میاد....رز ما خانوادگی غذا خووردن رو انگار جز زندگی کردن نمیدونیم.خواهرهام هم همینطوره و دلیلش هم مادرمه.غذای روزانه مادرم اندازه یه بچه 3 4 ساله هست.خیلیم لاغره.از اولش انگار مارو بد غذا بار اورده.هرچی خدا بخواد.اگر پسر بود تا یه 10 سالی سروصداها از جانب فامیل همسر برای بچه دوم میخوابید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد