آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

13-روزم، روزتان و روزشان مبارک

دیروز که رفتم خونه عزیز زود اومد میخواستم برم حموم عزیز گفت میخوام برم بیرون.گفتم وایسا منم ببر.گفت نه کار دارم.گفتم چکار داری؟ گفت مگه من هر کاری داشتم باید بهت بگم(با شیطنت هم میگه) 

میگم خوب منم ببر بریم با هم دور بزنیم میگه نه تو برو حمومتو بکن تا من برگردم. 

بعد چند دقیقه بهش میگم عزیز خالی از شوخی واس چکاری میری بازار( میخواستم بگم الان که حقوقتو ندادن انتظار ندارم برام چیزی بخری.یه شاخه گل بسه)  

گفت چطور مگه؟  

گفتم تو اول بگو تا بعد من بگم. 

 میگه تو بگو چکار داری 

گفتم نه تو اول باید بهم بگی واس چی میری بیرون.شاید یه وقت اون چیزی که تو ذهن من هست نباشه اونوقت ضایع شم 

یه خنده ریزی کرد و هیچی نگفت و رفت. 

شب که اومد برام یه دونه گلدون تزئینی که شمع تزئینی هم روش بود گرفت.با یه مقدار سنگ تزئینی.خیلی خوشگل بود .دست عزیزم درد نکنه. 

شرکت هم علاوه بر اون 100 تومن یه دویست دیگه ریخت به حسابم. 

به عزیز میگم دلت میخواد یه دست و یه پا نداشته باشی اما زن باشی؟؟؟؟؟؟ 

 

بعدشم خنده خبیثانه میکنم و میگم اخ که چه کیف داره زن باشی و روز زنم بیاد و از همه جا کادو بگیری. 

 

و نگاه حسرت بار عزیز!!!!!!! 

 

 

 

در ادامه خل بازی هامون پریروز که با عزیز داشتیم میومدیم خونه باز رفتیم جلوی محل کار دختر خالم و از تو ماشین دست تکون دادیم و بعدش گازشو گرفتیم سریع جیم فنگ شدیم رفتیم... 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
دومانلی آدا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 14:54 http://dumanliada.blogfa.com

دقتت خیلی بالاست خوشم اومد، درست گفتی شال آبی منم

خوشحالم از اشنایی بیشتر با تو بانو.انشاله که همیشه در پناه حق سربلند باشی

گلابتون بانو پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 15:19 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

مبارکت باشه. دست این همسر خوش سلیقه درد نکنه!

ممنون عزیزم.مرسی از لطفت

ارکیده پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 00:21 http://goleashkkk.blogfa.com/

سلام عزیزم
روزت مبارک .... دست همسر شما هم درد نکنه
حس خیلی خوبیه که شوهر قدر خوبیهای زنش رو بدونه و در چنین مواقعی این رو ثابت کنه
مبارکت باشه عزیزم

ممنون عزیزم.ادم دلگرم میشه به اینکه همسرت بفکرت هست

شکوفه چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 12:09 http://khosoosi.blog.ir

روز مرد هم سرکارش به اون کادو میده میاد به تو پز میده

نه نمیده.شرکت اونا خیلی گداست.به خانومای شرکت هم هیچی نداده

نازی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 10:20

راستش دیگه مثل قبل وقت ندارم بیام نت.چون باید تابلو فرشمو ببافم.

موفق باشی بانو

یک ذهن پریشان دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 15:54

روزت مبارک آنه جان

ممنون بانوی مهربانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد