آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

خونه ما

این چند روز خونمون خیلی نامرتب شده.فقط غذا درست کردم به زور ظرفها رو شستم.حسابی به تمیز کاری احتیاج داره. 

 

بعضی وقت ها یه اخلاق عجیب میاد سراغم اذیتم میکنه.بعضی وقتا سر مساله کاملا پیش پا افتاده  از دست عزیز ناراحت میشم.مثلا عزیز داره تلویزیون میبینه من یه چیزی میگم نمیشنوه.دوباره تکرار میکنم یا نمیکنم خلاصه ناراحت میشم بعد که ازم میپرسه چی گفتی دیگه نمیگم اما ناراحتیش وکسالت بعدش تو روحم باقی میمونه.هیچیم نمیگم به عزیز. فقط دیگه حوصله بگو وبخند ورفتار طبیعی رو ندارم.

 ادم زودرنجی نیستم .در مورد غریبه ترها اصلا نیستم هرچی که طرف بیشتر منو بشناسه توقعم ازش میره بالاتر.عزیز اگه از گل نازکتر بهم بگه ناراحت میشم اما بقیه برام مهم نیستند. 

نمیدونم این اخلاقم طبیعیه یا باید روش کار کنم تا باعزیزم مثل بقیه رفتار کنم.بعضی وقتها به خودم میگم شاید عزیز رو با این رفتارم میرنجونم.اون طفلک هیچوقت هیچ گله وشکایتی نداره.هر وقتم از دستم ناراحت باشه رفتارش عوض نمیشه.همونجوری که قبلا بود محبت میکنه وحرفشو بهم میزنه.احساس میکنم رفتار عزیز مردانه تر ومعقولانه تر هست ورفتار من دخترکانه تر.اما بعضی وقت ها دلم میخواد مثل یک دختر بچه 3 ساله ناز کنم .وناراحت بشم. 

 

من اینجوریم یا همه زنها اینجوریند؟ 

حق منه ک اینجوری باشم یا عزیزو اذیت میکنم؟

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا و احسان دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 09:24 http://ingenue.blogfa.com

نظر پست بالا: بالا ثبت نشد...خیلی ناراحت شدم.... از صمیم قلبم براش سلامتی رو آرزو میکنم

ممنونم عزیزم.انشاله که هزاران برابر دعای خیرت به خودت بازگرده

عروس آبان شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 11:01 http://man-va-eshgham.blogfa.com

وقتی آدم یکیو خیلی دوست داره اینجوری میشه. من که اینجوری ام. بهم از گل نازکتر بگه غصه ام میگیره

اره یه دلیلشم دوست داشتن زیاد هست.

نـــدا پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 22:26 http://www.fery73.blogfa.com

دوستم فک کنم همه خانوما همینطورن!!خود منم حتی اگر پیامم رو دیر جواب بده یا مثلا لحن حرف زدنش ی طور دیگه باشه ناراحت میشم !!
میدونی ما ب همین رفتارهمسرمون عادت کردیم و توقعمون همینه!
مثلا کسی ک شوهرش از اول رفتار مناسبی باهاش نداشته توقعی هم واسه رفتار مناسب از سمت اون نداره!!درجه توقع اون همون حده!!ولی ما ک از اول اینطوری باهامون برخورد شده باعث شده توقعمون در این حد برسه ک با کوچک ترین حرکتی ک شاید غیر عمد هم باشه ناراحت شیم h

درست میگی ندا جون

شاه بلوط پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 16:23 http://balot.persianblog.ir/

بیشتر ما این طوری هستیم
سخت نگیر

جدی پس همه همینطورند

گلشن پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 12:11

وبلاگم خوشمل شده؟؟؟؟
آهنگشم گوش کن دوست داری؟

بلی بانو.اهنگشو نمیتونم گوش بدم.اسپیکر رو جمع کردم

گلشن پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 12:06

منم دقیقا همینطورم گاهی یک ساعت التماس میکنه یک بار دیگه بگو چی گفتی منم اصلا
به نظرم علت اصلیش اینه که مردها همزمان نمیتونن به دو بحث یا اینکه دو نفر همزمان حرف میزنه گوش کنن و دلیل دیگه هم میتونه مشغله کاری باشه همسر من که خیلی کارش فکریه و نیاز به تمرکز داره یه چیزی تو مایه های برنامه نویسی.
آزمایش رو میترسم برم نباشه بخوره تو ذوقم هنوزم پریود نشدم اصلا سابقه نداشته طول عمرم همیشه با دو سه روز تاخیر و گاهی همون روز میشدم ولی الان 15 روزه

خوب برو.15روز دیگه خوبه.بنظرم وقتشه.انقدر خودتو تو خماری نذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد