آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

پیشگیری از سرماخوردگی

دیروز صبح پاشدم دیدم گلوم خیلی درد میکنه.عزیز هم گفت گلوش درد میکنه.خواستم براش شیر داغ کنم اما نذاشت.اومدم سرکار اما تا عصر که میخواستم برم حسابی حالم بد شده بود.قبلنا خیلی زودبه زود سرما میخوردم.الان گوش شیطون کر خیلی وقته که سرمانخورده بودم.تا اینکه دیروز گلو درد گرفتم.عصر که رفتم خونه یه اسفند دود کردم ویه چند تا قرص سرماخوردگی و ویتامین ث و دیفن هیدرامین خوردم.چایی نبات دم کردم وخوردم .بعدشم همونجا کنار بخاری خوابیدم تا6.قرص ها خواب اور بودند وبدنم کلا جون نداشت اما نه نون داشتیم نه تخم مرغ .با خودم گفتم عزیزم که بیاد حتما حال اونم بده باید حتما شیر بگیرم.به هر زحمتی بود پاشدم ورفتم شیر ونون وتخم مرغ ونارنگی ولیموشیرین وشلغم ولبو خریدم واومدم خونه.تخم ومرغ وبا سیب زمینی گذاشتم اب پز شد وبعدشم شلغم ولبو رو پختم ودوباره چایی دم کردم وظرفای دیشب رو شستم .قصد داشتم کف اشپزخونه رو هم حسابس بشورم اما به همون تی کشیدن وگاز پاک کردن قناعت کردم و اومدم تو اتاق. 

ما یه چند وقته تلویزیون رو بردیم تو اتاق خواب.انقدر کیف میده.یه تلویزیون دیگه هست ولی اون دیجیتال نداره وبه درد اتاق خواب نمیخوره.از طرفی مناسب پذیرایی هم نیست.کوچیکه. 

انقده اتاق خوابمون گرم وخوب شده.اخه یه بخاری بزرگ هم بردیم اونجا. 

وقتی تو شرکت بودم تصمیم داشتم برای شام کشک بادمجون درست کنم اما هرچه به شب نزدیکتر میشد حال من بدتر میشد واز خیر غذای سرخ کردنی گذشتم وبه همون تخم مرغ سیب زمینی اب پز رضایت دادم. 

عزیزم طفلک ساعت 9رسید خونه.شام خوردیم وبعدش چایی ریختم برای خودم وعزیز.باز احساس کرختی میکردم.عزیز گفت بیاپیش من بخواب.سرمو گذاشتم رو سینه عزیز وفیلم امپراطور بادها رو نگاه کردیم.عزیز عاشق این جومونگ ودارودسته اش هست.اوایل خیلی بدم میومد .میگفتم این فیلمها یکبار دیدن بسشونه.اما کم کم عادت کردم نگاه کردم وعلاقمند شدم.الانم این امپراطور بادها تکرار نیست واسم والحمدلله قبلا ندیدمش. 

راستی این فیلم اوای باران رو دیدید.میگم این بی تا وباران چرا انقدر هردوشون به این شدت عصبی وتندخو هستند.توفیلم منظورمه ها.باران که انقدر عصبی میشه وشکل صورتش عوض میشه که ادم یادش میره به حرفاش گوش بده.چقدم تند تند حرف میزنه.باز اون بیتا بنظرم منطقی تر نقش یه دخترپرخاشگر رو بازی میکنه.باوجودیکه فیلم میخواد نشون بده بیتا کلا به ذات تندخو هست اما باران مارخورده که افعی شده. 

یه چیز دیگه:چطور پسر نادر(اسمش یادم نمیادتوفیلم چی بود.سیاوش خیرابی رو میگم) تونست پدرمادرش رو انقدر راحت بدون عذاب وجدان لو بده جلوی دایی طاها.کسی که خودشو درمقابل یه دایی ندیده ویه همبازی کودکی مسیول میدونه وقتی میخواد پدرمادرشو لو بده هیچ عذاب وجدانی نداره؟.خیلی راحت بود براش این کار.کلا گیر نمیکنه بین حق وپدرمادر.اما اصلا فیلم به این قضیه نگاه نکرد.خیلی هم پسرش رک وپوست کنده  اصل قضیه رو گفت.اصلا سعی نکرد یه جاهاییش رو حالا ماست مالی کنه که هم دایی طاها حق رو فهمیده باشه هم ابروی پدرمادره زیاد نره.بعدشم خیلی شیک به طاها قول داد که به پدرمادرش نگه به دایی گفته.خوب اینجوری که اونا بدتر ضایع میشند. 

نظرات 3 + ارسال نظر
گلشن جمعه 20 دی 1392 ساعت 15:04

منم مجرد بودم دائم فین فینو بودم و سرفه میزدم میگفتم الان پانکراسم میزنه بیرون از دهنم ولی از وقتی شور کردم دریغ از یک بار سرما خوردگی که خودمو لوس کنم
فک کنم رابطه مستقیم بین شوهر و سرماخوردگی وجود داره ههههههههههههههههههههه

این عزیزان دل چه ها که نمیکنند

خانــومـچــــه پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 17:32 http://86fae91.blogfa.com

شما ازدواج کردی؟عزیز مامان بزرگته؟با هم زندگی میکنید تنها؟

باران تو این فیلم قیافه ش هی عوض میشه اصن...یه جا ابروش رنگ داره یه جای مثل ذغال مشکیه
ولی فرید مثلا یه پسر خیلی مثبت و خداشناسه ... خدا هم گفته وقتی حتی پرد و مادرتون کار خلاف خواست خدا انجام میدن نباید ازشون اطاعت کنید...بنظرم کار فرید درست بوده...چون اگه نمیگفت باعث خوردن حق یکی دیگه میشد ... تازه به دروغ گویی و کلاهبرداری مادر و پدرشم پی برده ...نمیتونسته ساکت باشه...حالا نه اینکه چون دایی باباشه...بنظرم هر کس دیگه ای بود فرید کار اخلاقی رو انجام میداد

بله عزیزم.عزیزهمسرمه.اسمش تو اینجا.با عزیزهم باهم زندگی میکنیم!!ها اسمش فرید بود.!!کار فرید درسته اما خودمو که میذارم جای اون با خودم میگم اگر من بودم یه همچین کاری میکردم؟عزیزم میگه من بودم میکردم این کارو اما من شک دارم.

گلشن پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 11:33

سلام خوبی آنه جون؟
الان حالت بهتره؟
فیلم باران رو من فقط یکی دو قسمت ازش دیدم ،میگم کار خوبی کردی پیش
پیشگیری کردی منم اگه خودمو چش نکنم 3 سالی میشه سرما نخورررررررررررررررررررررررررررددددددددددددددددددمه(تقی)

ای جوووونم.چشمم کف پات.3ساله.من از پارسال.تازه تابستونم یه بار سرماخوردم که جون جدی نبود حسابش نکردم.قبلنا همیشه خدا بینیم کیپ بود وگلوم درد میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد