آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

بهترین نعمت خداوند

دیشب با همسرم رفتیم چندتا نمایشگاه برای دیدن ماشین.همسرم میخواد ماشینشو عوض کنه.قرار بود بعدش بریم پارک یا کافی شاپ وبعدش هم من حقوق کارگرها رو بریزم به حساب هاشون وبریم خونه.چندتایی نمایشگاه رفتیم که یکی از کارگرا زنگ زد که برای شهریه دخترش احتیاج به پول داره وباید فردا اول وفت پول رو ببره.رفتم تا کارت به کارت کنم دیدم شماره حساب ها رو تو شرکت جا گذاشتم.زنگ زدم به همون کارگره که عجله داشت وفقط حقوق اونو به حساب ریختم.وقتی داشتیم میرفتیم سمت عابربانک همسرم دستهامو گرفته بود ومنم دستهای اونو.توی همین چند دقیقه بهترین حس ها بهم منتقل میشد. 

بعدش دیگه دیر شده بود وهمسرم هم بهونه آورد از زیر کافی شاپ و پارک در رفت.تو ماشین حرفهای خوبی بهم زدیم.حرف هایی که شاید همیشه گفته بشن اما بندرت شنیده میشن.. 

صبح بعد رفتنم بهم پیام داد که دوستت دارم منم براش نوشتم من دوسسسسست دارم. 

امروز داشتم به این فکر می کردم که بهترین نعمت های خدا چی میتونن باشن. 

من فکر میکنم بهترین نعمت های خدا سلامتی وهمینطور همسریه که دوسش داشته باشی ودوست داشته باشه. 

بنظرم این دوتا کافیند تا یک نفر بگه به لطف خداوند من مشکلی توی زندگیم ندارم. 

 

همسرم مرد خوبیه.از لحاظ اخلاقی میشه گفت بی عیبه.حداقلش اینه که همیشه بهم توجه داره ومن تو زندگیش در اولویت هستم حتی نسبت به خودش. 

خدایا ازت ممنونم. 

این روزها دارم به این فکر می کنم که ایا بیام قصه اشناییمون رو بنویسم یا نه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 20:17 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خدا رو شکر. انشاالله این نعمت مستدام باشه.

ممنون عزیزم وهمینطور برای شما

گلشن چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 15:45

بیا بنویس که از فضولی دارم میترکم

باشه عزیزم بذار یکم جمع بندی کنم تو ذهنم ببینم از کجا باید شروع کنم.الزایمر دارم گلشن فکر میکنم خیلی چیزاش یادم رفته

آزاده چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 09:40 http://tandis57.blogsky.com

دنیا رو میدهم برای لبخندت
هراسی نیست
وقتی بامنی دنیا مال من است

جمله خیلی زیبایی هست.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد