آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

سلااام

من برگشتم

دیشب ساعت حدود 9رسیدیم خونه

من تند تند سحری درست کردم اومدم لباسامو اتو زدم ونمازمو خوندم .تا کارامو بکنم شد ساعت 11.جون خودم میخواستم زود بخوابم که برای امروز کسل نباشم اما ساعت حدود 12:30 خوابیدیم


دیشب همسرم یه چند تا فیلم از کلوپی سر کوچشون گرفته بود.قاطی فیلم ها یه فیلم  به طرز وحشتناک مستهجن هم داده بود.نگو همسرم اینو اتفاقی دیده

اومد تو اشپزخونه بهم گفت انه یه فیلمی الان دیدم خودم جا خوردم اصلا شوکه شدم منم کنجکاو که این فیلم چی بوده این بشر بی خبر از من دی وی دی رو خاموش کرده والان داره وصفشو برای من میگه.

اقا از من اصرار که من ببینم این فیلمو از اون انکار که نه طاقتشو نداری.حالت بهم میخوره

خودم رفتم پای دستگاه وسی دی رو گذاشتم.اولشم برای همسرم ابرو بالا مینداختم وخنده شیطانی میکردم که مثلا خیلی خوشحالم الان این صحنه رو میخوام ببینم

من بدبخت تابحال از این چیزا ندیده بودم که.کنجکاو بودم چی داره.حالام که متاهل بودم مانعی نمیدیدم

من شاید 20ثانیه از این فیلم رو تونستم ببینم .حالم بهم میخورد. پاشدم رفتم  وهمسرم هم دستگاه رو خاموش کرد


به همسرم میگم یعنی ادمها انقدر پست وکثیف شدند.یعنی ادمها انقدر حیوان شدند که  چندتازن ومرد میان خصوصی ترین مسایل رو جلوی دوربین به نمایش میذارن که بقیه هم ببینند.حالم ازشون بهم میخوره

وتنها جواب همسرم این بود:پول 



برای سحر پاشدم کلافه بودم از بیخوابی.همسرم بدو بدو سحریش رو خورد ورفت بخوابه به منم میگفت ول کن نمیخواد جمع کنی بیا بخواب

بهش گفتم نه  نمیام بخوابم میخوام برم با خدا عاشقی کنم

باهاش یکم حرف زدم.با خدا منظورمه


امروز که تو خیابون راه میرفتم به خدا میگم خدایا من امروز مهمان تو هستم

اینجا اگه یکی بره مهمونی خونه یکی دیگه صاحب خونه همه تلاشش رو میکنه که خواسته های مهمون رو بجا بیاره.خدایا اگه من چیزی ازت بخوام که میدونم از پسش برمیای به حرفم گوش میکنی؟دعامو مستجاب میکنی؟

وتند تند برای خودم دعا میکنم

خدایا خودت تقدیر خواهرمو عوض کن.بذار این یکی بچش دیگه پسر باشه.اخه دوتادختر داره.دلش پسر میخواد.خدایا به شوهرش سلامتی بده.بهش کمک کن طعم زندگی کردن رو بچشه

خدایا به برادرم کمک کن.خودت یه دختر خوب سر راهش بذار.دختری که بتونه باهاش عاشقی رو تجربه کنه

خدایا پدر ومادرم رو مورد لطفت قرار بده

وخدایا خودم

کمک کن ادم باشم.پول زیادی هم ازت نمیخوام.با خودم میگم اگر خدا میخواست میتونست شوهر من رو یه ادم پولدار خیلی پولدار قرار بده...انتخاب همسر من کاملا تصادفی بود پس میتونست هرادمی باشه

خدایا به همین راضیم چون تو برام مقدر کردی.وتلاش میکنم که بهتر بشه ومیدونم کمک میکنی

چون مهربانی وبد هیچ بنده ای رو نمیخوای

واما سعید همسر عزیم عشقم امیدم خدایا کمک کن تا یه کار مناسب خودش پیدا کنه یا ایجاد کنه.کمکش کن

تو این شهر من سعید فقط همدیگه رو داریم وخدارو.ریالی روی کس دیگه ای حساب باز نکردیم ونمیکنیم وزندگیمون رو از صفر صفر شروع کردیم.خدایا به ادم هایی که هر دوشون مهمون تو هستند وبجز تو هم حامی دیگه ای ندارند کمک میکنی؟؟؟

کمک کن عاقبت بخیر بشن.باشه خدا جون




خدایا به همه مردم کمک کن.هرکی هر ارزویی داره براورده کن

آمین


نظرات 2 + ارسال نظر
شنای شنبه 29 تیر 1392 ساعت 15:26 http://dayana2.blogfa.com/

این فیلم ها که قابل استناد نیستن صرفا فیلم بازی به خاطر پول های میلیاردی
امیدوارم خوشبخت بشی و به هر چی که میخوای برسی

عزیزم قابل استناد به چی؟ متوجه منظورت نمیشم

ممنونم وهمینطور شما

مامان ساتیار شنبه 29 تیر 1392 ساعت 12:13 http://satyarjun.niniweblog.com/

سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.

ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید.

فرصت ارسال پیامک: ازالان تا 17 مرداد 92

از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.

http://satyarjun.niniweblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد