آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

18

چرا انقدر خوردن سخته.اصلا چرا وزن من زیاد نمیشه.خورد وخوارکم عالی هست.وزنم قبل از لاغر شدن ۵۸ بوده.یعنی اینکه استعدادشم دارم.دلیل لاغر شدنم فشارهای قبل از ازدواجم بود که الان به لطف خدا در ارامش کامل هستم.یعنی شب که سرمو میذارم رو بالش صبح ساعت ۶.۵ بیدار میشم. 

چرا من چاق نمیشم؟؟؟؟ 

مثلا دیروز صبح باید ناشتا ازمایش میدادم .بعد ازمایش نصف نون که عزیز برام گذاشته بود خوردم با نصفه طالبی.بعدش تا ظهر چند تا کشک.بعدش هم اب گوشت چرب.سیر سیر شدم.بعد از کلاس خیاطی انقدر گرسنم بود که داشتم میمردم.ساعت حدود ۶.۵کلاسم تموم شد.یادم رفته بود لقمه عصرونم رو بردارم بدو بدو رفتم خونه یه پفک کوچیک خوردم.احمدی خوردم.کشک خوردم.بعدشم شام یه بشقاب برنج خوردم .فقط از مرغ خوشم نمیاد .مرغشو کم خوردم.بیشتر بخاطر عزیز که مرغ دوست داره میپزم. 

 

بیشتر وقت ها هم ناهار برنج میخورم هم شام.میان وعده صبح چند تا کاکائو یا کشک میخورم.یه مدت بادام میخوردم حالا ازش زده شدم.بعد از ظهر ها هم معمولا یه چیزی میخورم.اونوقت دیروز رفتم دیدم نزدیک ۸۰۰ گرم وزن کم کردم.شده بودم ۵۱.۴ .دیدم اعصابمم بهم میریزه.اصلا بهش فکر نکردم.فقط به خودم گفتم.درست میشه.ناراحت نباش.شاید چون الان خیلی گرسنته وزنت کشیده پایین.یا شایدم این شلوارم به نسبت شلوار قبلی سبکتره.. 

غذا خوردن برام لذتی نداره.در ۸۰ درصد مواقع فقط رفع نیازه وجهت افزایش وزن. 

وزن ایده ال من بین ۵۵ تا ۵۸ هست.من دو ماه زور میزنم بشم ۵۳.تازه رفتم رو ۵۱. 

 

 

بچه ها بنظرتون شیر خشک بخورم؟؟؟؟؟؟   اخه این بچه هایی که با شیر خشک تغذیه میشند خیلی سریع چاق میشند.

نظرات 12 + ارسال نظر
نورا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 12:24

بابا برو خدارو شکر کن. خیلی خوبی. لاااغر و دخترونه. من هم قد خودتم قبلا ها 53 بودم. میشه گفت مانکن بودم عالی. الان شدم 60. ارزومه دوباره بشم 53. بدون پهلو بدون شکم. خیلی شیک

اصول زیبایی و لاغری از شهر به شهر فرق میکنه.در نظر مردم شهر ما و مخصوصا شهر عزیز من لاغرم.

ندا یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 13:14 http://www.fery73.blogfa.com

عزیزم اب شهرتون الوده نیست ی وخت؟؟
من دکتر ک رفتم واسه لاغریم قرص مترودینازول داد.ضد انگله!!گفت ضرر نداره.البته من اول باید کم خونیمو درمان کنم!!
من قرصو خوردم اگه وزن اضاف کردم خبرت میدم

اب شهرمون که خوب نیست.نمیدونم.من کم خونی ندارم.

زهره خاموش شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 10:18

شاید شما جزء خانمایی هستی که وقتی بچه دار بشن (مخصوصن دختر) اونموقع چاق میشید......

فکر نکنم.شیر دهی که خودش خیلی لاغری میاره.اونم تو اون دوره انقدر ادم هیکلش بهم میرزه که چاقی لاغری هیچیو عوض نمیکنه

بولوت جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 00:07 http://maryamak.blogfa.com/

راستی من یه کامنت دیگه گذاشته بودم با این مضمون که یکی از دلایلی که مانع وزن گرفتنت میشه همین حساسیت زیاد روشه. یه مدت بی خیالی طی کن. تغذیه ت خوب باشه ولی حساس نباش رو وزن گرفتنت. به مرور وزنت اضافه خواهد شد
انگار ثبت نشده بود

چرا عزیزم.تاییدش کردم.حساسیت به اون شدت ندارم.یعنی هدفم رو میذارم خوب خوردن برای وزن گرفتن.استرس و ناراحتی اصلا ندارم.بنظرم تا این حد که روحیه ادم رو بهم بریزه اهمیت نداره.ویه مشکل جدید خودش درست میکنه.اما خوب ادم وقتی هدف گذاری کنه و به هدفش نرسه خواهی نخواهی روش اثر میذاره.....

بولوت جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 00:06 http://maryamak.blogfa.com/

آنی جان بین این که قدم 156 یا 158 تشکیک وجود داره.
سایزم با این قد و وزن سی و شیشه. اندازه هام 89 ، 71 ، 90 ه. یعنی فقط کمرم با اون سایز ایده آل 90 60 90 اختلاف داره.
ولی من خیلی لاغر بودن رو دوست دارم.

تو وزنت خوبه.من قدم 165 تا 167 هست.فکر کنم همون 165 باشم.

فرشته پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 01:23 http://hamnafasam6704.blogfa.com

عزیزم چه جوری برا شما کامنت خصوصی بذارم؟

کامنت بذار.اگه خواستی خصوصی نباشه بگو که تاییدش نکنم

گیل ناز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 21:26

سلام منم از خیلیا شنیدم خوردن شیرخشک باعث چاقی میشه خوب امتحان کن گلم ولی پیش یه متخصص تغذیه بری فک کنم بهتر باشه

تو شهر ما دکترخوب نیست.وگرنه میرفتم

سوری چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 20:56 http://www.jidman8989.blogsky.com

شیر خشک خیلی خوشمزس...
حتما بخر بخور.
من که خیلی دوست دارم.همیشه شیر خشک بچه های اطرافمو کش میرم.چند وقت پیشم دوستم برا اینکه خوشحالم کنه برام شیر خشک نی نیشو آورد.آی چسبید...جات خالی.

خوشمزه اس؟؟؟؟من از بوشم بدم میاد....نوش جون

سوری چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 20:47 http://www.jidman8989.blogsky.com

وااااااای چقدر خوووووووب....
یعنی این همه چیز خوردی تازه وزنت کم هم شد?
شاد باش خواهر من......اونوقت نی نی که بیاد کلی وزنت میره بالا.جا بذار برا اون موقع.
میگم این احمدی چیه که خوردی?

سوری من دیروز ناهار قیمه بادمجون خوردم.شام شیوید پلو.مابینشون بستنی.ای تو روح این بدن من.اب از اب تکون نمیخوره.همین طالب گردا هستند زرد رنگ.ولی مثل طالبی روشون خط(جای برش)نداره.خیلی هم شیرین و خوشمزه است.هم بوش از طالبی بیشتره هم طعمش بهتره.

بولوت چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 16:51 http://maryamak.blogfa.com/

یعنی من و تو با وجود این که هم وزنیم. از لحاظ فکر روی وزنمون قشنگ متضاد هم هستیم. دو روزه میخوام یه پست بنویسم در مورد این چرا وزنم نمیاد پایین!
یه سری عرقیات گیاهی هست برای افزایش اشتها. اگه بدت نمیاد از این چیزا بگیر بخور. ویتامین ای هم اشتها رو میبره بالا. قرص روغن ماهی هم میتونی بخوری.
شیر خشک فایده نداره. بچه هایی که شیرخشک میخورن چاقیشون بیشتر پف و ورمه. وزن مفید نیست.

قدت چنده؟؟ تو عکست که بنظر پر میای.من لاغریم کاملا پیداست.از صورت زیاد نه.چهارشونه هام هستم و کمرم هم باریکه.از پایین تنه لاغرم.لباس بهم نمیاد...

فرشته چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 15:08 http://hamnafasam6704.blogfa.com

سلام عزیزم منم یه دوست تازه میخوای با هم دوست باشیم؟اگه خواستی لینکم کن!!!!!!!!نیومده پسر خاله شدم
تیکه آخرت خیلی باحال بود حتما اونکارو بکن
حالا تو بگو من چه جورییی لاغر شم!!!!!!

جدی بود حرفم.واقعا میخوام شیر خشک بخورم.باعث افتخاره بانو

... چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 11:34 http://e3ms.ir

سلام خانومی
مطلب زیبایی بود.
ما سایتمونو تازه افتتاح کردیم. خوشحال میشم به منم سر بزنی.
(لایک و نظر یادت نره)
موفق باشی

!!!!!!!!!!!!!.....نه بیا به من بگو کجای این مطلب زیبا بود؟؟؟ چاق نشدنم.؟؟؟؟ عمو اسمتم یادت رفته بنویسی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد