آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

سلااااام

من اومدم بعد از کلی نبودن.قبلش از همه اونایی که منتظر گذاشتمشون معذرت میخوام.واقعا سرم شلوغ بود .روزای اخر اسفند یه چند خطی نوشتم که سلامی گفته باشم و تبریک عیدی .اما هر چی فرستادم ارسال نشد.دیگه هم وقت نشد بیام وبلاگ.


سال نو مبارک.خوب هستید؟؟؟ خوشید؟ چه خبر


من هم خوبم.اومدم سر کار.امروز 8 ماه و 16 روزم شده.نی نی عزیزمون خیلی شیطونه ماشاله.به عزیز رفته.عزیز هم بچگی خیلی شیطونی داشته.کوچولومون دائم ورجه وورجه میکنه...تعطیلات عید رفتیم خونه مادرشوهرم.شب 28 ام راه افتادیم و صبح 14 ام برگشتیم.مثل همیشه مادرشوهر مهربونم سنگ تموم گذاشت و خیلی شرمنده ام کرد از اینهمه خوبی که در حقم میکنه.کلی ذوق نوه اش رو میکرد.کلی وسیله براش خریده. مثل تشک و کیف و لباس و این چیزا.چیزای خوشگل خوشگل.خواستم باهاش حساب کنم اما بهم گفتم اگر اینکارو بکنی بهت دیگه زنگم نمیزنم .من برا پسرم خریدم اینا رو.


برا خودمم یه خوردکن گرفته بودند.


تصمیم دارم تا اخر فروردین بیام سرکار.نمیدونم میتونم یا نه.ولی خوب تا روزی که بتونم میام.

 

بیشتر از این نمیتونم بنویسم.راستش باز هم سرمون شلوغه و فکر نکنم برسم.امیدوارم سال خوبی برای همه شروع شده باشه.16 روزش که رفته .از خدا 349 روز شادی و سلامتی و برکت و رزق فراوان ارزو میکنم.انشاله که شاد باشید.این دعا امسال پررنگ ترین دعا در شروع سال برای خودم و عزیزم و نی نی مون هم بود.سالهای پیش خونه ماشین فلان بهمان هم میخواستم.نه اینکه امسال خونه دار شده باشیم.معلقیم و قصد فروش اون خونه رو داریم.شایدم سرش ضرر کرده باشیم.اما دارم رو خودم کار میکنم که ارزوهای بزرگم شادی و سلامتی باشه حالا یا با خونه و ماشین و مادیان یا بدون اونها.خدا هم کمکم میکنه.میدونم.خیلی مهربونه و بی نهایت ثروتمند.حواسش بهمون هست.


در پناه حق سربلند باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 20:39 http://Www.1zehneparishan.blogsky.com

سلام آنه جااااااااان . سال نوت مبارک باشه .
امیدوارم سال خوبی رو در کنار عزیزت و کوچولوی خوشگلت داشته باشی .

سلام عزیزم.سال نو بر شما هم مبارک باشه.ممنون از دعای خیرت.انشاله که برای شما هم سالی پربرکت باشه

arus Aban جمعه 21 فروردین 1394 ساعت 13:03

انشالله که به سلامتی نی نی بدنیا بیاد. حسابی مراقب خودت باش. بدنیا اومد عکسشو بزاری ها
انشالله سالی باشه پر از روزای خوب و شاد و بدون تنش

سلااااااااام عروس خانوم.خوبی.کجایی.چه خبر.از ایران رفتید؟؟؟؟؟چشم به وقتش حتما

زهرا دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 17:43 http://www.manamzahra.blogfa.com

سلام آنه جونم . سال نو مبارک . امیدوارم امسال با اومدن پسر شیطونت براتون سالی پر از شادی و برکت و سلامتی باشه. منتظر خبرای خوبت و دیدن کوچولوی نازت هستم

سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک.انشاله...ممنون از دعای خیرت

ندا هسدم:) دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 17:24 http://www.fery73.blog.ir

سلام دوست جونی.سال نو شماهم مبارک:***
انشاله ب هرچی ک میخای برسی

سلام عزیزم.خوبی؟ سال نو شما هم مبارک باشه.انشاله برای تو هم امسال پر از خیر و برکت همراه با به خانه خودت رفتن باشه

رز یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:50

سلام سال نو مبارک مطالبت خیلی پر انرزی بود خیلی انرزی گرفتم ممنون ان شاالله که این سال وهمه سال در کنار خانواده شاد وسلامت باشی باز هم بنویس برامون از احوالت

سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک.همینطور شما دوست خوبم.اگر فرصتش پیش اومد
چشم حتما مینویسم

شقایق یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 12:12

سال نوت مبارک...عزیزم مواظب خودت و نی نی مون باش خانوم پر کار...راستی کارت چیه؟ سخت نسیت برات تو این روزای آخر؟

سلام عزیزم.سال نو شما هم مبارک.کارهای حسابداری و وفروش یه شرکت رو انجام میدم.چرا راستش خیلی سختمه.مخصوصا که شبا کوتاه شده تا میایم بخوابیم شده 12.از اونورم صبحها ساعت 5 6 بیدار میشم دیگه خوابم نمیبره.اما بنظرم باز هم بهتر از خونه نشستنه.ترجیح میدم تو این روزهای اخر بیشتر از بدنم کار بکشم تا زایمان راحتتری داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد