آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

هدیه ای از طرف خدا

بالاخره خدای مهربون 5 اردیبهشت ساعت 12:30 ظهر هدیه اسمانیش رو زمینی کرد.از دردی که کشیدم نگم بهتره.قابل مقایسه با هیچ دردی نبود.تا از راهرو اومدم بیرون مامانم رو دیدم .ازم پرسید حالت چطوره.بهش گفتم مامان تو چطوری اینهمه بچه رو تونستی به دنیا بیاری؟ 


کوچولوی نازم الان دو هفته اش شده.خداروشکر سالمه و مشکل خاصی نداره.خودم هم خوبم.برای همه دعا کردم و واول همه دعاهام ظهور امام زمان و پر شدن دنیا پر از عدالت و ارامش بود و شفای همه مریض ها....


اگر کسی رو منتظر گذاشتم معذرت میخوام.اصلا شرایط نت اومدن نداشتم.الانم توی کافی نت بچه بغل دارم مینویسم.




نظرات 12 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 21:13 http://anne-judy.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب قشنگی داری خیلی ازش خوشم اومد من هم یک وب دارم برای شخصیت های محبوب و ماندگار دهه ی شصت و هفتاد یعنی جودی ابوت و انه شرلی خوشحال میشم بهم سر بزنی راستی اگه لینکم کردی خبرم کن تا در اسرع وقت لینک دائم بشی دوست عزیزanne-judy.blogfa.comادرس من هستش بزودی منتظرت خواهم بود خوشحالم میکنی بیای در ضمن اگه انیستاگرام داری پیج وبلاگ مارو در انیستاگرام به اسمanne_sherly_judy_abbottفالو کن وبت حرف نداشت خیلی حوصله کردم این کامنتو نشوتم خخخخ

وقت بخیر

منتظر حضور گرمت در وبم هستم

گلابتون بانو پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:19

خیلی خیلی تبریک میگم. چشمت روشن.
انشاالله فرزند صالحی باشه برات.
اسم و عکس نی نی رو هم می خوایم ها!

وقایع نگار شنبه 27 تیر 1394 ساعت 11:10 http://stigmata.blog.ir

جالبه که هرکی یه حرف راجع به این درد میزنه اونم این که با هیچ دردی قابل قیاس نیست ولی خب... میارزه
مبارک باشه :)

زهره خاموش شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 14:03

سلاااام
مبارکه انشاءالله ............تبریک میگم شما که مامانی و بچه شیر میدی برا کسایی هم که بچه ندارن دعا کن
البته من خودم دوتا دخمر خوشگل دارم ولی دو سه نفر هستن که بچه ندارن

ندا هسدم:) چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 19:32 http://www.fery73.blog.ir

وووووووووی مبارکه

هدی32 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36

سلام عزیزم قدم نور رسیده مبارک
هر روز چک میکردم خبری بگیرم ازتون
خداروشکر سالمید

رز دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 16:26

سلام با تبریکات فراوان مبارک باشه خوب کردی از خودت ونی نی نوشتی از نگرانی زایمانت دراومدم هر چند که خیلی سخت بوده ولی خدا رو شکر که هر دو سلامتید

سمانه دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 10:33 http://boog0karna.blogsky.com/

تولد نی نی نازت مبارک عزیزم..واسه منم که منتظرم دعا کن..
بهم سر بزنی خوشحال میشم

زهرا یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 10:35 http://www.manamzahra.blogfa.com

مباررررررررررک . بسلامتی. انشالله قدمش خیره . خیلی خوشحال شدم عزیززززززززززم. مادر شدنت مباررررررک

نیلوفر یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 02:19

مبارکه خانوم :)

گلابتون بانو شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 22:33 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

سلام
قدم نورسیده مبارک! انشاالله فرزند صالحی براتون باشه و زندگیتون با اومدنش روز به روز شیرین تر بشه!

سوری شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 22:29

آنه عزیزم خیلی تبریک میگم.انشالله قدمش پر خیرو برکت باشه براتون.دیگه یه مامان به تمام معنایی.خدارو شکر که صحیح و سالمین هر دوتون،بازم تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد