آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

70-زندگی یعنی همین

سلام

خوبید؟؟؟؟

من و نی نی و عزیز هم خوب هستیم.یکم بهمن باید برم برای وزن و فشارم.امیدوارم به وزن 64 تا اونموقع رسیده باشم.الان حدود 63 باید باشم.این ترازویی که خودم رو باهاش وزن میکنم با اونی که تو مرکز بهداشت هست حدود 1 کیلویی اختلاف دارند.اونسری اینجا وزن کردم تا 56 هستم اونجا بهم گفتن 55 هستی.به هرحال از وضعیتم خیلی راضیم.


پنج شنبه جمعه رفتیم خونه خواهرم.جمعه صبح تو نم نم برف رفتیم ابشار.هواش سرد بود اما خوش گذشت.خلوتم بود .کلی فیلم و عکس گرفتیم...................توی عکسا تازه من متوجه شدم صورتم واقعا تغییر کرده و خیلی بهتر شده با تپل شدنم.خواهرم هم بهم میگفت و کلی ذوق میکردم.

امسال اخرین سالی هست که عیدی میگیرم.به عزیز گفتم میخوام این اخرین عیدی رو برای خودم خرج کنم تا خستگی اینهمه سال کارکردن از تنم در بیاد.تصمیم دارم چشمامو عمل کنم.اما خوب الان زوده و تا 6 ماهه دیگه که من خودمو تو زندگی جدید جمع کنم امکان داره این پول تموم بشه.برای همین تصمیم گرفتم که یه تک دست بگیرم .بقیشم بذارم بانک تا موقع عمل چشمم برسه.نمیدونم بدون عینک بهتر میشم یا با عینک اما من شدیدا دوست دارم که از شر این عینک خلاص بشم.


چند شب پیش از سرکار رفته بودم بازار گردی وقتی برگشتم به عزیز زنگ زدم شام چی درست کنم گفت ماکارونی هوس کردم.تا برسه خونه براش ماکارونی پختم.وقتی رسید بهم گفت من هوس کیک کردم .تو چلا دیگه از اون کیک هات نمیپزی.منم دلم نیومد با وجود خستگی و کمردرد پاشدم براش کیک درست کردم.خیلی پف کرده بود و کلی ذوقش رو کردیم.خوشمزه شده بود.دلم میخواد باسلق رو هم امتحان کنم.بنظرم باید خوشمزه بیاد.درست کردنش هم راحته.چند وقت پیشا که واسه 28 صفر نذری میدادند عزیز چندین بار از شرکتشون شله زرد اورد.میدونست من خیلی دوست دارم.نگه میداشت میاورد خونه من بخورم.بعد یه روز گفت چطوره خودمون درست کنیم.یه پنج شنبه بعدازظهر که رفتیم بیرون زعفران هم گرفتم و همون شبم برنجش رو خیسوندم.عزیز کلا دوست داره  صبح جمعه ها رو بخوابه.برعکس من که 7 بیدارم.پاشدم شله زرد رو گذاشتم رو اجاق.بعد که پخت تو دوتا کاسه خوشگل ریختم و روشم با دارچین و پودر نارگیل تزئین کردم و گذاشتم تو یخچال.دیگه دم دمای بیدار شدن عزیز بود رفتم کنارش دراز کشیدم و بهش گفتم برات یه جایزه گذاشتم تو یخچال. .تا بیاد بلند شه بره سر یخچال حوصله ام سر میرفت .بهش میگم عزیز برو سر یخچال تا ذوق کنی، اونوقت منم از ذوق کردن تو ، ذوق میکنم.پاشد رفت و چشماش رو گرد میکرد و ابراز خوشحالی می کرد..بعد از صبحونه هم شله زرد ها رو خوردیم.خیلی خوشمزه شده بود.چسبید بهمون.


تو ماشین نشستن برام خیلی سخت شده اما اگه شده تو یه گاری بخوابم و گاری رو هم به یه الاغ بخوان وصل کنن عید خونه نمیمونم و  به امید خدا حتما میرم خونه مادرشوهرم.عزیز میگفت وایسا همونجا زایمان کن، اما دوست دارم برگردم شهر خودمون.اینجوری عزیز هم تنها نیست...دوست دارم حالا که سر کار نمیرم برای تنوع هم که شده یه مدت بریم تو شهر عزیز زندگی کنیم اما بخاطر کار عزیز نمیتونیم.تصمیم داشت یه مدت کار شرکتی رو رها کنه و یه ماشین سنگین با پول فروش خونه بخره و با همدیگه کلی بگردیم.هر وقت میره سر وقت ماشین سنگین ها، حتما اتاق دار ها رو چک میکنه.که من وبچمون توش راحت باشیم و باهاش اینور اونور بریم.بعد از چند مدت هم بفروشیمش یا بدیم دست راننده و خودمون برگردیم سر همین زندگی شرکتیمون.تنوع خوبی برای زندگی میشه.ضمن اینکه کلی مسافرت میتونیم باهم بریم و کلی وقت کنار همیم و کلی خاطره خوش با همدیگه میسازیم.تا ببینیم خدا چی میخواد.فعلا خونه رو گذاشتیم برای فروش.






نظرات 3 + ارسال نظر
بولوت چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 13:15 http://maryamak.blogfa.com/

وااو. چه ایده ی باحالیه این مدل مسافرت و کار!

اره بنظر جالب میاد.مخصوصا که موقتی باشه و فکر کنی هر وقت که دلت رو زد میتونی بذاریش کنار.تازه وقتی به عزیز میگفتم منو ببر ترکیه.میگفت صبر کن یه ماشین بخرم میریم با ماشینه میریم ترکیه!!!!!

ندا هسدم:) سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 15:06 http://WWW.FERY73.BLOG.IR

سلام انه جونم!!خوبببببببی؟؟نی نی مون چطوره؟؟؟

ولی انه حیفه خونه رو بفروشی و ماشین بخرید!! علاوه بر اون جاده رانندگی .....خیلی بده!!سخته
بازم فکراتون رو بکنید و مشورت کنید

تا ببینیم چی پیش میاد.اینا در حد یه فکر هست.اگه شد یه وام دیگه میگیریم برا ماشین و خونه رو میفروشیم میدیم یه تیکه زمین که بعدا خودمون بسازیم.هزار تا فکر خوب هست تا خدا چی بخواد

رز یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 21:25

سلام خوشحالم بااینکه در زندگی هر کسی مشکلات ریز ودرشت هست ولی اونها رو مدیریت میکنی وتو سوار بر زندگی هستی من عاشق پیامبرم خاتم المرسلین موعود تمام پیغمبران رحمت للعالمین محمد مصطفی هستم.اللهم العن کل عاداهم من الاولین الی الاخرین

سلام عزیزم.دعام کنم هر روز بیشتر از روز قبل روی خودم و زندگیم و افکارم تسلط داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد