آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

67- خدایا یعنی می شود؟؟؟؟

امروز چهارماه و ده روز از داشتن پسرکم میگذرد.وامروز روزیه که خدای بزرگ از روح خودش در وجود پسرک من میدمه...

هیچ تصوری از اینده پسرکم ندارم.حتی نمیدونم ارزو کنم که چی بشه .یه دکتر خوب یه مهندس خوب یه وکیل خوب، یا کاسب یا راننده یا هر چیز دیگه.اینا هیچ کدوم برام مهم نیست.دلم میخواد دوتا مشخصه ،زندگیش داشته باشه 1- خودش از زندگیش راضی باشه 2- مردم از بودنش راضی و خوشحال باشند.

خدایا یعنی میشه؟؟؟؟

یه پسر زرنگ و با اراده و عاقل  و شاد که هم گلیم خودش رو توزندگی از اب بیرون بکشه و هم کمک دیگرون باشه..هم خودش شاد و پرانرژی باشه هم بودنش بقیه رو شاد کنه..


این تنها طرحیه که از اینده پسرم دارم



امروز روزی نبود که بخوام وبلاگ رو آپ کنم .اما دلم میخواست روزی که پسرکم صاحب روح میشه رو تو خاطراتم ثبت کنم

نظرات 11 + ارسال نظر
ساحل جمعه 5 دی 1393 ساعت 00:06 http://sehrojadoo3.blogfa.com

انشالله به همه آرزوهای قشنکت برسی و به سلامتی زایمان کنی.

خیلی ممنون عزیزم

شکوفه سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 12:05 http://khosoosi.blog.ir

گل:

مهفام دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 14:01

آخی.... خیلی برات خوشحالم. راستی منم بیست و دوم آبان تونستم دختر کوچولوم رو تو بغل بگیرم. اسمش رو گذاشتیم ایمانا. ! ایشالا به زودی پسر کوچولوت میاد تو بغلت. مراقب خودت باش گلم

مبارک باشه قدم نورسیده...اسم برازنده ای هم براش انتخاب کردی.ممنون

عطار کوچولو یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 03:09 http://ATTARPISHE

سلام
خیلی مبارک باشه!
ایشاله تو زندگیش ، خودش و خودتون و خداش ازش راضی باشن!

* ارمیا ، هم خیلی اسم قشنگیه و هم با معنا .
حق

سلام.خیلی خوش اومدین.ممنون از دعای خیرتون.مرسی

خودم شنبه 15 آذر 1393 ساعت 09:44

سلام آنه خانم خوبی به جان خودت تمام این مدت بهت سرزدم ببینم اومدی آپ کردی چی شده برا خودت برا بچه خوشگل ونازت خیلی خوشحالم این قد کهانگار آجی خودم داره از بچش حرف میزنه من شنیدم اسم بچه رو زود انتخاب کنی وتو همون دوران بارداری همش اسمشو صدا بزنی بچه هم باهوش تر میشه پس زودتر براش اسم انتخاب کنین من خودم اسم امیر طاها برا پسرم انتخاب کردم همه تو خونواده هم میدونن البته مجردم خوب دوس دارم بهم نخند ........راستش منم خیلی دعا میکنم وگریه میکنم پیش خدا وازش یه همسر خوب میخام یعنی میشه صداگریه های منم خدا بشنوه یه همسری خوب نصیبم کنه کاش بشه وخلاص بشم از این تنهایی .......

ممنون از لطفت عزیزم.میدونی میخواستم اسمت رو بگم بجای عزیزم.اما خوب اسمت رو نمیدونم و نمیشه هم صدات بزنم خودم جان....باز هم از لطف زیادی که به من داری سپاسگزارم و امیدوارم هزار برابرش به خودت برگرده که مطمینم بر میگرده.نیت خیر هم تاثیر داره تو زندگی ادم...انشاله که یه همسر مناسب پیدا میکنی و اسم پسرتم امیرطاها میزاری.اسم برازنده ای هم هست

زهرا چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 12:41 http://www.manamzahra.blogfa.com

با داشتن همچین مادری حتما میشه عزیزم..

نظر لطفته.مرسی.انشاله که بچه سر به راهی باشه

عاطفه سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 13:06

عزیزم چه اسمی براش انتخاب کردی؟

فعلا ارمیا.20 در صد امکان داره عوض بشه.تا الان که هر چی اسم بوده بنظرl ارمیا بهشون میچربیده...

رز سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 11:55

بازم سلام خوبی گل پسر خوبه انه از دیروز تا حالا به دمیده شدن روح خدا در انسانها فکر میکنم چرا اول باید به یک تکاملی برسه وبعد روح در ان دمیده شود شاید دلیلش اینه که علقه و مضغه و... توان پذیرش روح خدا رو ندارند انه جان من تا حالا سعادت نداشتم معتکف بشم یعنی تا حالا همت نکردم ولی انشاالله سال دیگه معتکف خواهم شد برایم دعا کن که این لیاقت رو پیدا کنم راستی برای عید قربان خانه ی مادرشوهر رفتی خوش گذشت من از مهر ماه منتظر شنیدن سفرنامه هستم

راستش منم در این زمینه اطلاعات چندانی نداشتم چند تا مقاله بود اما وقت نکردم بخونم ....انشاله بری.میدونی رز هر کاری باید تو وقت خودش باشه.وقت من همون سال بود.من سال بعدشم رفتم اما یه اپسیلون اون حال و هوا رو هم نداشتم.....اره رفتیم.اتفاق خاصی نیفتاد.یعنی اگر به وقتش مینوشتم میشد چند تا اتفاق جالب رو نوشت اما الان که دیگه ازش گذشته مثل همه سفرهای قبلیمون بود.مادرشوهرم بی نهایت مهربون و خوب بود.الان که دیگه بخاطر نوه اش هم شده همه حواسش به من بود.هم خودش هم دخترش هم عزیز و بقیه

Arus Aban دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 22:34 http://man-va-eshgham.blogfa.com

انشالله که سالم و صالح باشه و واقعا اینکه خودش و مردم از بودنش راضی باشن برای هر ادمی بسه
مبارکت باشه

عروس هر وقت به معنی کلمه صالح و سالم فکر میکنم با خودم میگم این دوتا پر از معنی های دیگه هستند.همه اون چیزهایی که از یک فرزند انتار داری رو شاملش هست...انشاله

رز دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 16:17

سلام خوبی انه جون من وقتی به گذشته فکر میکنم میبینم امیدها وارزو ها ودعاهای مادرم در مورد من تحقق یافته شما هم الان به این مقام مادری رسیدی و در مقابل این همه ارزوهای خوب چیزی جز امین نمیتوان گفت انه جون نظرهای پست قبل رو هنوز تایید نکردی یا نظر من ثبت نشده راستی ببخشید که پیشنهادی برای اسم گل پسرمون نداشتم همسر من اسم فرزند ایندمون رو از دوران مجردی اش انتخاب کرده یک اسم دختر ویک اسم پسر ومن میدونم که بر این انتخابها مصمم هست به همین خاطر استعداد نام یابی من کور شده امیدوارم که اقا ارمیا با این اسم یا هر اسم شایسته ی دیگری سالم وعاقبت به خیرباشد

چه خوب.تازه دارم همه رو تایید میکنم.....منم اسم ارمیا رو سال 90 انتخاب کردم.موقعی که هنوز رابطمون با عزیز اندر خم کوچه های مشکل بود و خیلی دلم شکسته بود.رفته بودم اعتکاف.احساس میکنم عزیز رو گریه های زیاد اون چند روز بهم داد..یعنی خدا راه رو هموار کرد..نمیتونی تصور کنی چقدر دلم شکسته بود.روز اخرم که دعای ام داوود رو میخوندیم این اسم توش بود.بعدنا رفتم دنبال معنیش و دیدم معنیشم قشنگه.به عزیز گفتم اوننم قبول کرد.الان عزیز از من مصمم تره واس این اسم.

گیل ناز دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 14:54

ایشاالله که میشه گلم

انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد