آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

62

سلام خوب هستید.

1 مهر تولد عزیز بود.ما این چند وقته حسابی بی پول شدیم.حقوق عزیز رو رو ندادند و خرجمون هم مضاعف شده.بعد ما برای پاس شدن چک روی پول ماشین حساب کرده بودیم که چون 2 ملیونش رو در گرو سند گذاشتن مجبور شدیم از حقوق من بدیم برای پاس شدن چک. همه این ها باعث شده کفگیر به ته دیگ بخوره.


حالا از همون روز که من هرچی سوارخ سمبه تو هربانکی داشتم خالی کرده بودم برای چک و سایر مخارج، با خودم میگفتم اول مهر که تولد عزیزه چکار کنم؟اما باز هم فکر نمیکردم دقیقا روز اول مهر 2 هزار تومن فقط پول داشته باشم.یادم افتاد یه 290 تومنی تو یه حساب داشتم که 260 تومنش رو احتمالا بابت اخرین قطسهای اون وام کسر میکنند.میمونه 30 تومن.با خودم گفتم خوب با همین 30 تومن کیک تولدش رو میخرم.کادوش رو میزارم وقتی حقوقم اومد بهش میدم.رفتم جلوی باجه و به کارمنده گفتم حسابم رو میخوام صفر کنم.کامنده هم 130  شمرد گذاشت جلوی من. یعنی صد اضافه تر از تصورم.حالا این صد تومن هم قضیه داشت.


چند سال پیش که من تازه این حساب رو باز کردم رفتم دیدم 100 اومده به حسابم .بهشون گفتم من فکر نمیکنم این پول مال من باشه.فقط 5 درصد احتمال میدم که پول من باشه اونم چون از زمان واریزش وقت زیادی گذشته وامکان داره اشتباه کنم.100 تومن رو مسدود کردند وقرار شد حساب هاشون رو چک کنند ببینند این 100 از کجا اومده و اشتباهش رو پیدا کنند.منم هیچوقت اون پول رو به حساب نمیاوردم.یکم که رفتم کارمنده گفت ازاد شده اون 100 تومن.گفتم این پول امکان داره مال من نباشه.میخواید یکبار دیگه از رئیستون بپرسید بعد بهم بدید .گفت نه دیگه ازاد کردند.منم خوشحال پول رو برداشتم ورفتم.خیلی خوشحال شدم.خیل زیاد.


اگر میخواستم کادو بخرم حتما پیراهن میخریدم اما دیدم عزیز این روزها به پول نقد بیشتر احتیاج داره .یه پاکت پول گرفتم با کیک تولد و یه قابلمه غذا برای عزیز و یه گردوشکن که عزیز سفارشش رو قبلا داده بود و رفتم خونه.عزیز که رسید خونه تا بره دست و صورتش رو بشوره رفتم کیک رو از یخچال دراوردم و قایم کردم تو کابینت ها.قابلمه و گردوشکن رو هم تو کابینت گذاشتم.

برای پول، رفتم تو اتاق خواب و یکی از کشوهای پاتختی رو خالی کردم.یه عکس از عروسیمون برداشتم .پاکت رو گذاشتم زیر عکس عروسیمون.دوتا دسته گل خشک صورتی و آبی از این ریز ها هم گذاشتم گوشه های عکس.پایینشم یکم از کاغذ رنگی های خورد شده ریختم.عزیز که اومد بیرون بهش گفتم باید بگردی تا کادوت رو پیدا کنی.بهش گفتم برو سر کابینت.اول کیک رو پیدا کرد .بعد قابلمه و گردوشکن رو خودم نشونش دادم (دیگه ضایع بود بخاطر این دو تا هم کلی بگرده) .بعد بهش گفتم کادوی اصلیت مونده.بگرد پیدا کن.مسابقه 20 سوالی شده بود.تو اتاقه؟ تو اشپزخونه هست.تو کشو ها هست؟ کشوی میزآرایش یا پاتختی؟ طبقه چندمش؟ بالاخره پیدا کرد.بماند که بیشترشو  خودم راهنماییش کردم.


این بود خاطره ما از تولد یک عزیز

امضا

دخترک 


نظرات 13 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 09:58 http://mahbobam46.blogfa.com/

سلام ...
چطوری بانو ؟؟؟؟؟

خوووووووووووووووب.خوش اومدی.

رز یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 10:39

بازم سلام خوبی نینی گلمون خوبه دیروز که پستت رو خوندم گفتم چقدر انه با ذوق و حوصله است که اینقدر تولد همسرش رو سورپرایز امیز برگزار کرده دیشب به طور اتفاقی عکسهای تولد چند سال پیش همسرم رو دیدم یادم اومد که اون سال تولد همسر در تعطیلات افتاده بود ومن یواشکی کیک وگل رو اوردم خانه و انها را تا شب که مهمونها بیایند دور از چشم همسر نگه داشتم وحسابی همسر سورپرایز شد خلاصه نوشته ات خاطراتی رو که فراموشم شده بود رو برایم زنده کرد امیدوارم که همیشه سرزنده باشید

سلام عزیزم.ممنونم.شما لطف داری.خوب دیگه ادم برای عزیزترین دارایی زندگیش حوصله دار میشه.حتی من که به شخصه زیاد با حوصله نیستم....انشاله که باز هم بتونیم بقول تو کارهای سورپرایزامیز بکنیم..و همینطور شما

برای تو یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 00:28 http://www.dearlover.blogfa.com

تولد همسرت مبارک انشالله به یمن قدم نی نی کلی پول میاد دستتون و کیفش رو می برید اما خدای این 100 تومن هم خیلی بهت چسبیده ها

ممنون عزیزم.اتفاقا از وقتی فهمیدیدم نی نی داریم خرج زندگی و خورد و خوارکمون خیلی زیادتر شده.شنیدی میگن بنام فلانی به کام بهمانی.به اسم من و نی نی کلی چیزای خوشمزه میخره عزیز.بعد میبینی نیست.خوش خوره قوربونش برم.حالا این پولا هم از ورای این خرجا دراومده.

یک ذهن پریشان شنبه 5 مهر 1393 ساعت 21:47

ایشالا همیشه دلاتون خوش و خرم باشه .
راستی خدا رو هزار بار شکر به خاطر سالم بودن کوچولوت .

ممنون عزیزم.بازهم ممنون.انشاله خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه

Arus Aban شنبه 5 مهر 1393 ساعت 15:06 http://man-va-eshgham.blogfa.com

مرسی گلم نظر لطفته

زهره خاموش شنبه 5 مهر 1393 ساعت 14:39

رز شنبه 5 مهر 1393 ساعت 13:11

سلام گلم .تولد همسرتون مبارک باشه . انه ان شاالله سال دیگه نی نی هم در تولد هاتون شرکت میکنه.همیشه شاد وسلامت باشید

سلام بانوو.سال دیگه تو تولد عزیز فکر کنم نی نی بتونه یه ذره بشینه.5 ماهه میشه.اگر خدا بخواد

مهفام جمعه 4 مهر 1393 ساعت 21:57

من همیشه میخونمت خیلی خوشم میاد. منم دارم مامان میشم فقط یه ماه و نیم مونده. برام دعا کن. تولد شوهرت مبارک

قابل شما رو نداره عزیزم..مبارکت باشه...خیلی خوبه.من الان که تو 3 ماه اول هستم مثل یه مریض هستم.دلم میخواد زودتر وارد 3 ماه دوم بشم.ممنون.انشاله که بچت رو با دل خوش وسلامتی بغلت بگیری

Arus Aban جمعه 4 مهر 1393 ساعت 21:37 http://man-va-eshgham.blogfa.com

تولدش مبارک خیلی دستت درد نکنه که هم خوشحالش کردی هم یه سورپرایز عالی براش درست کردی
خیلی کارت جالب بود

ممنون عروس جون.خودت خوبی؟ نمیخوای بنویسی.؟ چند وقت پیش فکر می کردم چقد خوب شد وبت رو حذف نکردی.اینجوری اصلا از حافظه ها نمیری.یه جور احساس اشنا بودن ادم بهت داره.اره عزیزم دیگه فکر کنم پولاش داشت تموم میشد

بولوت جمعه 4 مهر 1393 ساعت 02:19 http://maryamak.blogfa.com/

تولدش مبارک
پولای اینجوری یهویی خعلی میچسبن

ممنون عزیزم.اره .خییییلی زیاد

مهلا پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 22:12 http://www.dokhtarkord27.blogfa.com

سلام تولدشون مبارکه..
مهم ترین خصوصیتی که داری اینه که خیلی خوش قلب و مهربونی با ذوق و عاشق همسر و زندگیتی..

وقتی پستتو میخونم میدونم حتی اگه از مشکلات گله کرده باشی ولی انقد پر از ارامش هستی که به منه خواننده فقط ارامش منتقل میشه

عشق به همسر ،محبت به خوانواده همسر برعکس خیلی از وبلاگ ها که پر شده از غیبت و حسادت و مامان منو مامان تو بین خانوم و شوهرش...

ممنون عزیزم.مرسی که انقدر به من لطف داری.من واقعا اینطور که تو میبینی و وبلاگم نشون میده نیستم.اما تلاش میکنم که باشم...

گیل ناز پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:55

ببین خدا چه جوری اسباب شادی شما رو فراهم کرد قربون حکمتش

اره دستش درد نکنه.من میدونستم اون پول تو حسابم هست اما میدونستمم مال من نیست.دیگه اینا دادنش به من

گیل ناز پنج‌شنبه 3 مهر 1393 ساعت 12:52

تولدش مبارررک ایشالله همیشه شاد باشی کلی ذوق کردم با این خاطرت پول حلال همش برمیگرده

ممنون عزیزم.گیل ناز من 95 درصد حدس میزنم پول من نبوده.اشتباهی واریز کردند به حساب من.اون 5 درصدش هم بخاطر این میگم که چون زمان زیادی ازش گذشته گفتم شاید مال خودمه و یادم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد