آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

55-کوچولوی نازم

از دوشنبه هفته اینده زیر دلم درد میکنه، وقت نکردم برم دکتر..البته یه دلیل عقب انداختنش این بود که تو نت سرچ کردم و نوشته بودم اگر دردش منقطع هست و با استراحت خوب میشه طبیعیه...

از انروز عزیز بیشتر بهم میرسه.البته خودم بیشتر وقتها خستم.بخاطر مهمونا (داداش کوچیکه و پسر عموی عزیز) هم بیشتر خسته میشم.دائم خونه بهم ریخته هست.الان دو روزه رفتند شمال و دیشب که اشپزخونه رو سابیدم روحیم بهتر شد و ارامشم بیشتر.حالا بقیه خونه رو تمیز کنم روحیم خیلی خوب میشه.عجیب که هر وقت خونه شلخته میشه، به طرز عجیبی روحیه ام کسل میشه .انگار که یه چیزی ته دلم سنگینی میکنه....


چند شب پیش خوابیده بودم روی تخت.برای اولین بار خواستم باهاش (با کوچولوم) ارتباط برقرار کنم و باهاش حرف بزنم.دستمو کشیدم روی شکمم.نمیدونم چرا خجالت میکشیدم.کم کم باهاش حرف زدم.قربون صدقش رفتم.عزیزم.خوشگلم.عزیز اومد کنارم نشست.گفت اصلا باورم نمیشه.احساس میکنم ما باید همیشه دونفری باشیم.تصور نفر سوم بین ما سخته.راستش خودمم دقیقا همین حس رو دارم.همیشه همه جا منم وعزیز.تصور نفر سوم رو نداشتم.شاید چون هنوز چندان منتظر بچه نبودیم و فکر میکردیم چند ماهی طول میکشه تا بیاد.


دیروز تو پذیرایی جلوی تلویزیون دراز کشیده بودم.دوباره خواستم با خوشگل حرف بزنم.اینسری راحتتر بودم.انگار که بیشتر میشناختمش.دستمو کشیدم روی شکمم و صداش کردم کوچولوی نازم،کوچولوی نازم.....عزیز بالاتر نشسته بود.کارمو که دید خندید به شوخی  گفت تاب داریاااااااااااااااا.... گفتم بنظرت وقتی بهش میگم کوچولوی نازم میفهمه؟


عزیز صبحا یه خروار میوه و خوردنی برام میذاره.

یکشنبه که اولین روزی بود که فهمیده بودم باردارم عزیز کلی پسته و موز و هلوی خوشمزه برام گذاشته بود.عصر که رفتم خونه بهش گفتم اولین روز بارداری خوب بود.کلی بخور بخور بود.میخوردم و میگفتم بگیر کوچولوی نازم.اونم یه شیرجه میرفت خوردنی ها رو میگرفت.


عصرا همیشه گرسنم میشه و هر چیز که بخورم دیگه شب میل چندانی به غذا ندارم.همیشه همینطور بوده.عزیز این چند روز با جدیت میگه بخور.بااااااااید بخوری...


راستی!!!!!!!!!!!!!!!!! خونه هم خریدیم.یعنی یه اپارتمان رو پیش خرید کردیم.ممنونم از دعاهای خیرتون.انشاله که هزار برابرش به خودتون برگرده.میشه با همون دلای پاکتون دعا کنید بتونیم همه قسط هاش رو بدیم.امکان داره بگند تا 1 سال باید 70 ملیون بریزید و ما اینقدر پول نداریم...مخصوصا با وضعیت من، که بعد از به دنیا اومدن کوچولوی ناز،معلوم نیست بتونم بیام سرکار یانه.


خانوم نگهبان شرکت بهم دیروز گفت بچت احتمال زیاد دختره.گفتم از کجا میدونی؟ گفت چون کم کار وبی حال شدی.مامان بچه های دختر تنبل میشن...


یه مطلب دیگه، به امید خدا، کوچولوی ناز، اردیبهشتی میشه.من زیاد اعتقادی به ماه تولد ندارم.هرچی فکر میکنم میبینم این خود ادمه که باید شخصیت خودش رو بسازه.منطقی نیست چیزی مثل ماه بیاد اونو یه فرد عصبانی بسازه یا خوش اخلاق یا زرنگ یا فلان....اما فکر میکنم چندان هم بی تاثیر نیست.بنظرم باید تاثیرش جوری باشه که خود شخص بتونه بر اون اثر غلبه کنه.یعنی اثر شخص بیشتر از اثر ماه خواهد بود....خواهرم چند روز پیش بهم گفت میگن بچه های اردیبهشتی خوش اخلاق میشند.خوشحال شدم.اگر بچه من بخواد ادم خوش اخلاقی باشه طبیعت هم باهاش سازگاری میکنه و کمکش میکنه...


خدایا خدایا بحق همه بزرگیت،به همه اونایی که منتظر بچه هستند، یه کوچولوی ناز بده

نظرات 9 + ارسال نظر
گلشن پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 22:01

تبریک میگم عزیزم بابت خرید خونه
نگران نباش و استرس به خودت راه نده خدا خودش روزی رسانه
خیلی تغذیه روی زیبایی و مخصوصا سلامتس جنسن موثره تنبلی نکن تو خوردن
حالا من یکی باید دستمو بگیره از بس میخورم

ممنون.نگران نیستم.تهش میفروشیم.سعی میکنم بخورم.خوشبحالت

خودم پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 17:42 http://tanhaoldoz.blogfa.com/http://

سلام مامان خانم خوبی تبریک میگم خوش به حالت همسر بودن اونم همسر خوب بودن یه نعمت هس مادر بودن یه نعمت دیگه مطمئنن تو مادر خوبی میشی خیلی خوشحال شدم بازم به خودا وآقاییت تبریک میگم شمام برا من دعا کن یه شوهر خوب وخانواده دار نصیبم بشه منم بتونم یه همسر خوب براش باشم ممنون میشم بهم سر بزنی

انشاله که یه ادم خوب نصیبت میشه.ممنون عزیزم.چشم.......عزیزم وبت باز نشد برام

ندا چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 21:51

خاهر منم بیحال و تنبل شده!!
مامانم میگه موقع دختر داشتن ادم تنبل میشه و اجی دیگم ک ÷سر داره میگه موقع ÷سر داشتن
بخوریا!!!!!!!!!!!!!!!!!این ی دستوره

نداااااااا تو درد منو میفهمی؟؟؟؟میدونی خوردن سختترین کار دنیاست...هر وقت گرسنمه ارزو میکنم کاش میشد معدمو باز کنم غذا رو بذارم توش نخواد دو ساعت بجوم و بخورم

زهرا چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 19:07 http://www.manamzahra.blogfa.com

عزیززززززززززم . ببین چه خوش قدمه . خونه هم باهاش اومد . انشالله که به راحتی قسطاشو میدین..مباررررکه

فداش بشم بچم خوش قدمه.زهرا تو خونه به منم میگفتن خوش قدم.بعد من زندگی مادرم بهتر شد.البته از نظر خودش و مردم...انشاله عزیز طفلکم فکر کنم نگرانه.چیزیکه نمیگه

فایزه چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 13:38 http://www.moein-zendegim.blogfa.com

نی نی خوش قدمه با خودش برکت و شادی میاره واستون

همین که تونستین خونه بخرین به خاطر وجود نی نی کوچولواا و حتما هم میتونین قسطاشو به موقع بدین

تبریک میگم واسه خونتون خونه ای که حالا 3نفر واردش میشن

انشاله.امیدوارم کم نیاریم.با وجود نی نی کوچولو نصف درامدمون میپره.چون من دیگه سرکار نمیرم و بی نهایت سخت میشه...ممنون عزیزم.انشاله خونه متاهلی خودت

رز چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 11:42

سلام خوبی نی نی گلمون خوبه تبریک دوم این ماه رو به مناسبت خرید اپارتمان پذیرا باشید ان شاالله به زودیای زود برید خونه ی خودتون و اقساطش هم زود تموم بشه ونینی نازت توش حسابی شیطونی کنه انه نگران اقساط نباش این بچه با خودش خیر وبرکت بیشتری رو به خونتون اورده همونطوری که به یمن امدن نینی خونه دار شدید همونجور بقیه ی پول خونه هم جور میشه التماس دعا ودر پناه حق

نی نی خوش قدم!!!همه میگن...رز نمیدونی وقتی گفتی نی نی تون توش حسابی شیطونی کنه چقدر حس خوب گرفتم.ممنونم از این همه خیرخواهیت و خوب حرف زدنت

رز چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 11:40

سلام خوبی نی نی گلمون خوبه تبریک دوم این ماه رو به مناسبت خرید اپارتمان پذیرا باشید ان شاالله به زودیای زود برید خونه ی خودتون و اقساطش هم زود تموم بشه ونینی نازت توش حسابی شیطونی کنه انه نگران اقساط نباش این بچه با خودش خیر وبرکت بیشتری رو به خونتون اورده همونطوری که به یمن امدن نینی خونه دار شدید همونجور بقیه ی پول خونه هم جور میشه التماس دعا ودر پناه حق

:) چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 10:58

X
‏نامه اسرار آمیزی به نام شانس

سلام
شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!! شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند...
این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستاده شده است. نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می‌شوند در کشور انگلستان می‌باشد در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجو که نامش ماریاست می‌باشد و ارسال کننده اصلی آن هم ماریا می‌باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه‌های شرکت های ایرانی که در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همه دوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است.
این نامه تا کنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همه دارای هویت واقعی می‌باشند.
شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی از این افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت این نامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود.
این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید، کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکی می گوید: نود و دو هزار یور بابت حق‌الوکاله‌ام دریافت نمودم ولی احساس می‌کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم.
در همین حال در اسکاتلند یوهان کی می‌گوید: به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه‌کشی، هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم.
در ایران شخصی به نام شیما حیدری می‌گوید: زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدتها ایمیلم را باز کردم؛ اول زیاد توجهی نکردم اما بعد که این نامه را خواندم برایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق‌العاده به فعالیت‌های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلی مشهور و ثروتمند کرد.
شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه صبح در ساعت 9:50 دقیقه این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که آقای محمودی نیا میگویند:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت
در یک همایش شرکت نمودم وبرنده ی یک خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم واین باعث شد که وضع مالی مان از همان چندان بهتر شود پس اعتقاد تونو به این پیام مصبت کنید وشانس خودتونو امتحان کنید
در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده.
تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می‌گوید: من و شاگردانم آرزو می‌کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم.
این اتفاق برای شما هم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن را برای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید.
حتما 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می‌افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. او دانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگر شما یک شخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نامها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می‌توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند.
پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و ظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد.
بخوانید و فقط پاک نکنید.

اگر باور کنید چیزی از دست نمی دهید.
انتخاب با شماست!!!
کافیست ایمان داشته باشید!
" متن نامه "
به نام صاحب شانس
"دوست من، با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد.
با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!
این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و
متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...."

nazanin چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 10:33 http://nnazanin-pendar.blogsky.com/

سلام
وبت خییییییییلی جاب و قشنگه
اگه با تبادل لینک موافقی به وبلاگ منم سر بزن منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد