آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

50

یه بار یکی  بهم گفت مومن باید انقدر شاد زندگی کنه که انگار همین یک روز رو برای زندگی کردن وقت داره.


یه بار یکی بهم گفت آنه زندگی رو سخت نگیر


و خودم فهمیدم که تو زندگی اگر شاد بودی و خوب زندگی کردی و لذت بردی، بردی.


دیشب که عروسی بودیم خیلی بهم خوش گذشت.چون تمام فکرم این بود که توی این عروسیه به این خوبی و با حالی خوش باشم و کلی برقصم و انرژی تخلیه کنم و حالم خوب بشه.


چقد رقصیدن تو عروسی حالم رو خوب میکنه.


میخوام تا اومدن عزیز، ظرفها رو بشورم.خونه رو جمع کنم. شام درست کنم .اگه رسیدم الگوی خیاطی رو بکشم .تا عزیز اومد بریم چند جا دنبال کارهامون.


میخوام خوب باشم و شاد باشم .میخوام نذارم دنیا به ریشم بخنده.


میخوام پرامید و پرانگیزه و مثبت و انرژی بالا باشم.


میخوام بگم دنیا انقدر الکیه که اگه به خودت تلقین کنی همه چیز خوبه، حس های خوب میاد سراغت و خوشبختی یعنی داشتن حس های خوب.


حالا ه چرا من پرانرژی نباشم.چرا روزهای خوب زندگیم رو با شادی و خوشحالی سپریش نکنم...


نظرات 6 + ارسال نظر
میم.چتر شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 17:01 http://zeitoomiweb.loxblog.com

سلام
چه وبلاگ جذابی داریا
خعلی خوشم اومد
به وبلاگ منم بیا

آفرین شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 13:55

یه بغل گل زیبا تقدیم خودت بانو

برای تو شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 01:44 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
چه جالب و چه وقتی امدم سر وبت داشتم سرچ می کردم جملات مثبت و در مورد مثبت اندیشی و بعد هم امدم سراغ وب شما
حق با تو اگه زندگی نکنیم شادی نکنیم باختیم
الهی که یک هفته خوب در انتظار تو و همسرت ، من و همسرم و همه دوستان و خانواده هاشون باش

الهی امییییییییییییییییییییییییییییییییییین

زهرا چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 10:53 http://www.manamzahra.blogfa.com

خداروشکر که انرژیت برگشت و سعی میکنی شاد باشی

خداروشکر.گوش شیطون کر خوبم و سعی میکنم همیشه همینجور باشم

زهره خاموش چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 10:21

یه شیرینی هم درس کنی بدون دلیل حالت خوب خوب میشه ...حالا بیا یه بوس

شاید.برای من همین که به خودم گفتم برم خونمون رو تمیز کنم و برنامه چیدم برای خوب زندگی کردن، حالم خوب شد...هزاران بوس برای تو

عاطفه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 09:31

آره عزیزم. منم فکر کنم مال جلوگیری نکردن باشه.
منم سه متهه دارم برای بارداری اقدام میکنم. از شانس گند من دقیقا روزهای تخمک گذاریم محمد یزده خخخخخخخخخخخخخ

راست میگیاااا.اصلا حواسم نبود این روزها قابلیت میره بالا...میدونستی شانس پسر دار شدن هم تو این روزها میره بالاتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد