آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

46

امیرعباس پسرخواهرم 10 ماهشه.یه پسر سفید با موهای بور و طلایی با چشمای مشکی دررررشت و دهن اندازه دهن مورچه.خیلیم شیطونه.

خواهرم دیشب اورد پیش ما که خودش بره شام درست کنه.خواهرم که رفت عزیز گفت بیا ببریمش حموم.

تشت رو پر اب کردیم و لباساش رو دراوردم و کوچولوی دوست داشتنی رو دادم بغل عزیز بذاره تو تشت.سه تایی  جیغ جیغ میکردیم.خیلی حس خوبی داشت.کلی با امیرعباس میزدیم رو اب و ابا شتلپ میریخت رو سروصورتمون.زبونشو مثل سگ لوک خوش شانس،گوش ویک میاره بیرون و میذاره گوشه لبش و با چشمای درشتش عزیز رو می پاد.به تقی بنده که بخنده.لباسام خیس خیس شدند.تازه اونموقع یادم افتاد ای داد این بچه هست.دایم تو پوشک کارهاش رو انجام میده .حالا این ابی که رو من ریخته تمیزه،کثیفه...البته زیاد بد به دلم راه ندادم.فقط دامنمو عوض کردم.رفتم حوله اوردم کوچولوی خاله رو عزیز به زور از تشت بلندش کرد.بلند میکردیم باز مینشست.گرفتمش تو حوله و چسبوندم به خودم.بردم گذاشتمش رو تخت.داشتم خشکش میکردم دیدم داره شیطون شیطون نگاهم میکنه.در جیک ثانیه از زیر دستم در رفت.نمیذاشت پوشکش کنم....چنان عشقی از این بچه تو وجود من ایجاد شده که دلم میخواد درسته قورتش بدم.گازش بگیرم.بچلونمش.


نظرات 8 + ارسال نظر

خدا حفظش کنه.ایشالا نی نی خودت.رنظرخصوصی نمیشه گذاشت؟ میخواستم رمز رو بذارم

ممنون بانو.انشاله.تو یه کامنت دیگه بزار.حذفش میکنم

ندا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 19:29 http://www.fery73.blogfa.com

ایشاله نی نی خودتون!!بابا دس ب کار شین دیگه

مرسی.انشاله

زهرا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 18:57 http://www.manamzahra.blogfa.com

منم تجربه حمام کردن خواهرزادمو دارم . خیلی کیف میده . اینقدر بدنشون نرم و گوگولیه آدم میخواد همش باهاشون آب بازی کنه

اره دیدی.اصلا بینظیرند.دلت میخواد قورتشون بدی

گیل ناز سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 17:03

راستی میگن ادرار نوزاد نجس نیست بچه 10ماه رو نمیدونم

ما هم شنیده بودیم زنگ زدیم قم.گفتم نه نجسه

گیل ناز سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 16:59

خدا نگهش داره دله ما هم واسش غش رفت

مرسی بانو

سوری سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 11:45 http://www.jidman8989.blogsky.com

انشالله نی نی خودت به زودی زود.
منم عاشق بچه هام.عشقم اینه که باهاشون بازی کنم و خوشحالشون کنم

انشاله.خیلی کیف میده

نفر اول سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 11:10 http://otaqeshakhsi.blog.ir/

حمام کردن یه بچهٔ شش ماهه خیلی باید سخت باشه. هان؟!
چقد این کد امنیتی اینجا اذیت می‌کنه:(

نه حنا.انقدر شیرینه.ادم دلش بیشتر غش میره.بیشتر کارها قبل از انجامشون بنظر سخت میاند.وارد کار که بشی اونقدرها هم سخت نیست.

آسیابلاگ سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 10:42 http://asia98.ir

سلام وب سایت خوبی دارید ولی می توانید بهترین از این هم داشته باشید چطوری
با عضویت در آسیابلاگ صاحب وب سایت با امکانات فراوان و با پشتیبانی آنلاین شوید
عجله کنید چون در آینده مسابقه بزرگ بین وبلاگ نویسان آسیابلاگ برگزار میشه
آدرس های ارائه سرویس:
WWW.ASIA98.IR
WWW.Asiblog.ir
WWW.AsiaWeblog.ir
و همچنین برای تبادل لینک هم به ادرس زیر بروید:
WWW.asia98.ir/link

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد