آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

36

دلم نمیاد کلاس خیاطی رو نرم.خیلی دوسش دارم.اما نمیرسم.همیشه خسته ام.دوتا استخون و یه ذره پوست مگه چقدر توان بدو بدو کردن داره!!!! 

امروز بعد از ظهرم کلاس هست.خسته و بی حالم.اما دلم نمیاد نرم کلاس.تازه کارامم انجام ندادم.واس شلواره باید زیپ و کمر میدوختم که هیچ کدومشو انجام ندادم.

نظرات 9 + ارسال نظر
گیل ناز سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 17:54

عزیزم ممنونم که وقتت رو برام گذاشتی

اختیار داری عزیزم.امیدوارم به دردت خورده باشه

گیل ناز دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 19:55

عزیزم ممنون میشم اینجا جواب بدی

گیل ناز عزیزم من نتونستم پیغامتو باز کنم.لطفا همینجا بذار و خصوصیش نکن.خودم حذفش میکنم/////دیگه الان همه رابطه ها اینجوری شده تقریبا.اما من به شخصه ترجیح میدم با کسی از این مناسبات داشته باشم که قصد ازدواج با من رو داشته باشه.یا اقلا به این موضوع فکر کنه.این یه مساله شخصی هست گیل ناز جان.خودت با خودت کنار بیا.تو اعتقاداتت چی میگذره.قبح ایم مساله برات چقدر هست.عرفم در نظر بگیر.ولی شاید بهتر باشه زمانی وارد این جریانات بشی که خودت بخوای نه صرف نگه داشتن یه دوست پسر

سلام عزیزم!خوبی؟بله بنده اصالتا مال مهیار هستم و از یک طرف اصالتا برای دولت آباد اصفهان!اصفهانی هستی عزیزم؟
کلاس خیاطی رو هم حتما برو !من قبلا ژورنال دوزی رو کار کردم دوباره امسال می خوام برم ادامه بدم!!حتما برو!!خوشحال می شم بازم بیای پیشم!

خیاطی از اون کارهایی هست که باید خیلی زودتر شروعش می کردم.چشم بانو.حتما میام.الان ساکن تهران هستید؟

مهکامه پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 13:26 http://sepidjame89.blogfa.com

رفتن به کلاس خیاطی دقیقا یکی از کارایی بود که همیشه دوس داشتم انجام بدم و هیچ وقت ، فرصت نشد
سعی کن مقاومتکنی

اتفاقا منم همیشه دوست داشتم برم و الان تنها زمانیه که میتونم برم

یک ذهن پریشان چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 18:47

حیفه دختر. مخصوصا که استعدادشو هم داری .

خدا به من استعداد زیادی تو یادگیری داده. اما چیزی که هست خیاطی علاوه بر استعداد دوختن هم میخواد که من انجامش نمیدم.بیشتر یه کار عملی هست.فعلا شده هفته ای یه جلسه.بهتر میرسم

گلشن چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:39 http://henasem.blogfa.com

خوارایی چیه؟

خخخخخخخخخخخخ.دالش تایپ نشده.منظورم خودارایی بود...ببخشید یه اشتباه دیگه هم داشتم.هر ترم 20 جلسه 36 تومن

گلشن چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 11:16 http://henasem.blogfa.com

من تازه الان میخوام برم کلاس خیاطی
آنه جون چقدر شهریه دادی؟یک ترمش چند روزه و اینکه چقدر پیشرفت داشتی
من توی خیاطی کلی استعداد دارم همینطوری کاتس نرفته میتونم یه چیزایی رو سر هم کنم ولی خب اصولی نیست برای همینه خیلی دوست دارم کلاس برم

خوب ما شهرستان هستیم.قیمتها قابل مقایسه با تهران نیست.من رفتم کانون بسیج.هرترم 20جلسه 36تومن.کلا هم 4 ترمه تموم میشه.من سر کلاس خیلی خوب یاد میگیرم.طوری که بقیه دخترا دفتر منو میگیرن تا از روش بنویسن.و کامل هم میتونم براشون توضیح بدم.اما خیاطی کاریه که باید تو عمل نشونش بدی.متاسفانه من چون زیاد دوخت و دوز نداشتم نمیتونم بگم پیشرفت دارم یانه.اما اگر مرتب میدوختم صددرصد الان فول بودم.راستش من انقد که تو این زمینه کار نکرده بودم رفتم.یعنی یه زیپ دوختنم بلد نبودم...تازشم بعدش میخوام خوارایی هم برم.البته عزیز چشاشو برام 4 تا میکنه اما میدوننم راضی میشه

فرشته چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 10:43 http://hamnafasam6704.blogfa.com

سلام عزیزم خسته نباشی
واقعا سخته خانومی هم صبح زود پاشی بری سرکار بعد ظهرم بری کلاس
بازم خوبه هفته ای 1 جلسه شده

اره.وگرنه تصمیم داشتم عطای این هنرمند شدن رو به لقاش ببخشم

زهرا سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 22:23 http://www.manamzahra.blogfa.com

واقعا سخته من درکت میکنم تازه اون زمان که من میرفتم خیاطی فقط سرکار میرفتم و مسئولیت خونه داری هم نداشتم

ما مقدماتی رو تموم کردیم.شکر خدا مربی هم سختش بود عصرها بیاد.الان شده هفته ای 1 جلسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد