آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

33-به اسم خدایی که رحمن است و رحیم

روز دوشنبه ۱۹خرداد ۹۳ مصادف با ۱۱شعبان. 

یه بسم اله گفتم .چشمامو گذاشتم روی هم و گفتم خدایا خودت بهترین ها رو برام رقم بزن. 

نمیدونم چی بشه.شاید بشه شاید نشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سوری سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 22:53 http://www.jidman8989.blogsky.com

به سلامتی عزیزم.
انشالله هر جی که خیره برات اتفاق بیفته.توکل کن به خدا و البته مراقب خودت باش

انشاله.ممنونم از این دعای خوبت

ح جیمی سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 18:16

اینجا از معدود جاهایی هست که خاطرات این مدلی شو میخونم و حالم بهم نمیخوره .... از صمیم قلب برای شما و «عزیز» عزیز داداش خودم آروزی موفقیت میکنم

ان شالله عاقب بخیر شید
اون چیزایی هم که هست حدسش زیاد سخت نیست

روم به دیوار.فهمیدی هم به روم نیار بگو نفهمیدم.من فقط یه تاریخ نوشتم برای خودم برای شروع یه کاری.دلم نمیخواست چیزی ازش بنویسم....شما لطف دارید بانو

گلشن سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 14:33 http://henasem.blogfa.com

انشالله به همه آرزوهای رنگارنگت برسی گلم

ممنون بانوی مهربانی

ح جیمی سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 13:41

قضیه چیه ؟ همین جوری ؟
بلاخره یه نیتی چیزی :D

بله یه چیزایی هست که بنظرم نباید تو یه جای عمومی گفته بشه

گیل ناز سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 12:49

ایشاالله بهترین ها برات رقم بخوره

ممنونم عزیزم.همینطور برای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد