آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

23-پوست زیبا

امروز تو اینه که نگاه میکنم از خودم راضی ترم.اصلا صبح که بیدار شدم و خودمو تو اینه دیدم از پوستم خوشم اومد.نرم وروشن (به نسبت های روزهای قبل) 

 

با پن شستم صورتمو.دیدم یک ساعت وقت دارم .ماسک جوانه گندم گذاشتم .بعدشم ظرفها رو شستم.اخه امروز عزیز خونه هست.دلم میخواست خونه تمیز باشه.بعدش رفتم سراغ خودم.یه ذره ویتامین سی زدم به پوستم و بعدشم ضدافتاب بدون کرم پودر ویه ارایش ملیح کردم و اومدم بیرون. 

 

کلا من زیاد از ارایش خوشم نمیاد.دلم میخواد خودم باشم.اگر یه پوست مثل اروپایی ها داشتم و اونجا هم زندگی می کردم احتمالا اصلا ارایش نمی کردم.چون دلم میخواد خودم باشم.تحمل لوازم ارایش روی صورتم رو ندارم.البته این حرف به این معنی نیست که ارایش نداره صورتم.این یعنی اینکه ارایش صورتم همیشگی نیست  

 

پیرو خودم بودن ضدافتاب هایی که استفاده میکنم همیشه فاقد کرم پودر هستند.وخیلیم راضیم .

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:34 http://www.manamzahra.blogfa.com

سلام عزیزم. هر روز از این ماسک استفاده میکنی؟؟

باید هفته ای دوبار استفاده بشه.من دوماهه خریدم اما چند بار بیشتر نزدم.زهرا یه وبی هست به اسم ماجرای این روزهای من.نویسندش مانا هست.اونجا اطلاعات خوبی داده.یه سر بزن

گیل ناز چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 21:30

به نظر منم آرایش در حدی خوبه که آدم تکامل خودش باشه...

اره.یه همسایه داریم همیشه کرم پودر رو صورتشه با رژ غلیظ همیشه انگار میخوا بره مهمونی.من واقعا از تصور اینکه جای اون خانوم باشم هم خسته میشم.

فرشته چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 14:14 http://hamnafasam6704.blogfa.com

عزیزم این خیلی خوبه که زیاد آرایش نمیکنی
ساااادگی برازندگی
جوانه گندم ماسک چیه؟برا چی خوبه برا روشن شدن پوست؟

جوانه گندم رو از عطاری میگیری با ماست قاطی میکنی میزنی به پوستت 20 دقیق بعدش با اب سرد و بعد ولرم میشوریش.برای روشن شدن پوست خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد