آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

22

حوصلم خیلی سر رفته.تو شرکت کار خاصی ندارم.اون چند تا هم که هست حوصله انجامشون رو ندارم...از صبح دارم تو وبلاگ ها میچرخم... 

 

دیروز نزدیک به ۱۰ ساعت از وقتمو داشتم فرار از زندام میدیدم.تازه رسیدم به حلقه ۱۶.  

 

یه تجربه ای که این مدت به دست اوردم اینه که خوردن اب کمک خیلی زیادی به رفع عفونت ادراری میکنه. 

خیلی از دوستام بعد از تاهلشون عفونت ادراری گرفتند .خوردن اب باعث افزایش بیرون روی و شستشوی بیشتر مثانه و مجاری میشه. عفونت اداری در خانم های متاهل بیشتر دیده میشه. 

 

یه سوالم بپرسم.لطفا هر کسی میدونه بهم جواب بده. 

 

کدوم شرکتی، بیمه عمر و سرمایه گذاریش بهتره.؟؟؟

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 19:29

سلام خوبی؟
وقتت بخیر
درمورد بیمه عمر پرسیده بودی فکر کردم واقعا قصدت انجام دادنش هست بخاطر این میخوام یه سری توضیحاتی بدم فقط میخوام قبلش بدونم تمایل داری بدونی یا نه ؟
موفق باشی

بله.تصمیمم این هست که به همه شرکتها سر بزنم و از هرکدوم یک بروشور که سود پایان 20 ساله و .... رو نشون میده بگیرم و مقایسه کنم

ریحانه یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 09:07

سلام
خواهش میکنم. بله احتمالا همون بیمه ثالث بوده.
فکر کنم شما راحت تر باشdد همین جا در مورد بیمه عمر به سوالاتون جواب داده بشه اگه سوالی داشتین همین جا بذارید من جواب میدم.
موفق باشید

ممنون از لطفتون.وهمینطور شما

ریحانه شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 18:30

سلام خوبی؟
یکی گفته بود از شرکت بیمه اسیا ناراضیه و شما نوشته بودی شاید بشه انتقال داد میخواستم بگم ن نمیشه هرشرکتی بیمش مختص خودشه و شما فقط میتونی بری و بازخرید کنی و ی شرکت دیگه از اول شروع به پرداخت حق بیمه کنی
موفق باشی

ممنون از اطلاع رسانیت.چند سال پیش یکی از کارمندهای یکی از همین بیمه ها این حرف رو زد.شاید نوع بیمش رو من اشتباه میکنم.مثلا شاید بیمه ماشین بوده.دقیق یادم نیست.

شکوفه جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 07:12 http://khosoosi.blog.ir

من آسیا بیمه کردم خودمو پشیمونم.. دور و بر آسیا نرو

واس چی؟ میشه توضیح بدی.البته فکر کنم میشه انتقال بدی.همه سوابقت هم محفوظ میمونه ومیره تو شرکت جدیده

زهرا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:36 http://www.manamzahra.blogfa.com

مرررسی که اطلاعاتتو به ماهم میگی. برای من که خیلی کم آب میخورم خیلی خوب بود. باید مراقب باشم

زهرا سعی کن زیاد اب بخوری.خیلی خوبه.منم قبلا اصلا اب نمیخوردم .حتی یک لیوان.الان میخورم و خیلیم راضیم.یکی از محسناتشم تو پست پایینتر گفتم

css چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 10:46 http://www.css.us.pn/page-SaleofGoods-28256.html

فرصتی ویژه و استثنایی به صورت محدود تنها پکیج کامل و ارزان قیمت در ایران
پکیج کسب درآمد آسان با تخفیف ویژه فقط با قیمت 10.000 تومان

این پکیج شامل موارد زیر می باشد:

مجموعه مقالات آموزش بورس

آموزش قدم به قدم بورس
نرم افزارهای تحلیل دادهای بورس
رموز انجام معاملات در بازار بورس
شناخت گاوها در بورس - اصول سرمایه گذاری در بورس
راهنمای تحلیل و سرمایه گذاری در بورس
مفهوم P به E
نمونه سوالات آزمون کار گذاری بورس

آموزش ویدئویی بورس

معرفی برنامه بورس
تاریخچه بورس بلژیک
شکل گیری بورس در ایران
نقش بورس در اقتصاد کشور
علت سرمایه گذاری در بورس
امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری1
حفظ ارزش سرمایه.نقدینگی
امنیت و شفافیت در سرمایه گذاری2
ریسک و بازده سرمایه1
ریسک و بازده سرمایه2

آموزش مالتی مدیا فارکس

آموزش کامل فارکس به صورت مولتی مدیا
آموزش فارکس به صورت نرم افزاری
استراتژیهای معاملاتی سودآور
آموزش مقدماتی فارکس
آموزش پیشرفته فارکس
مدیریت سرمایه در فارکس
آموزش فاندامنتال
آموزش تکنیکال
آموزش اندیکاتورها
آموزش متا تریدر
کتاب آشنایی با فارکس
کتاب استراتژیهای موفق معامله گری در بازار ارز
کتاب روشهای فیبوناچی
کتاب بهترین روش های خط روند
مقالات کامل آموزشی فارکس
مقالات انگلیسی آموزش فارکس
نرم افزارهای تحلیل فارکس
پلتفرمهای معاملاتی فارکس

مجموعه مقالات پولسازی درقرن 21

جزوه کسب درآمد میلیونی
جزوه کسب درآمد از اینترنت

آموزش ویدئویی تجارت الکترونیک

Introduction
Cards & Accounts
Paypal
Alertpay
Itc site
Paid to click
Cash Crate
Treasure Trooper
Domain & Hosting
Shoping Cart
Affiliates
Google Adsense
Drop Shippment
Survey Summary

آموزش ویدئویی ارسال ایمیل تبلیغاتی برای کسب درآمد و فروش محصولات

آموزش ویدئویی ارسال ایمیل گروهی
لیست پنج میلیون ایمیل
کتاب ساخت ایمیل در شبکه های کامپیوتری

قیمت: 10.000 تومان

به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.css.us.pn/page-SaleofGoods-28256.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد