آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

20-فرار از زندان

عزیز رفته تمام قسمت های سریال فرار از زندان رو از کلوپ آورده که من ببینم.خودش قبلا دیده بوده. 

اقا من عاشق این فیلمه شدم.کلا باهاشون دارم زندگی میکنم.الانم دل تو دلم نیست زودتر عصر بشه برم بقیشو ببینم. 

دیشب به عزیز گفتم  فردا شام نداریماااااا!!!!!!! 

نظرات 9 + ارسال نظر
گلشن دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 11:34

خیلی قشنگه آنه جون ما حدود 8 _9 سال پیش دیدیم فیلمو الان خیلی از قسمتهاش یادم نیست .ایام عید بود همه خونه ما بودن(بابام)مینشستیم از صبح تا غروب نگاش میکردم مگه گشنگی یادمون بود خیلی جذابه
ولی لاست و تاج و تخت رو ندیدم باید با تعریفای بچه ها بگیرم نگاش کنم

بعد از تموم شدن این دوتا به عزیز میگم لاست وتاج و تختم بگیره

برای تو یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 17:02 http://www.dearlover.blogfa.com

دیدم خیلی از قسمت هاش رو اما خوب خیلی هاش رو هم ندیدیم مثلا یکدفعه سه قسمت دیدم دو قسمت ندیدم رفتم قسمت 6
اما واقعا سریال جالبیه و خسته کنند نسیت

اره.خیلی جالبه.من هر شب 4 حلقه سی دی میبینم.البته تبلیغات این سی دی ها از خود فیلمه بیشتره

گیل ناز یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 10:48

لاست هم فیلم قشنگیه یعنی فوق العادست حتما بعد فرار از زندان ببین،بازی تاج و تختم من دیدم فصل جدیدش در حال پخش ما دانلود میکنیم

به عزیز میگم بگیره

یک ذهن پریشان یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 10:09

ماجرای سقوط هواپیما توی یه جزیره ی عجیب و غریبه . عالی بود این سریال .

ای جونم.از اینام بسیار خوشمان می اید

گلابتون بانو یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 00:02 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

این سریالا خیلی اعتیاد آورن!
من فرار از زندان رو ندیدم اما شنیدم قشنگه. خودم فعلا بازی تاج و تخت رو می بینم.

من الان تصور میکنم یکی از اونام.که میخوام از زندان فرار کنم.لامصب خیلی ادمو معتاد خودش میکنه

یک ذهن پریشان شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 20:50

من عاشق lost بودم آنه . دیدیش؟؟

نه.چی هست؟؟ اگه به عزیز بگم سریع میره از کلوپ اونا رو میگیره

arrow شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 15:02

خانوم نذار کلا عزیز اقا از کارش پشیمون شه

شام بپز خوچگل و موچگل

احوالات شوما چطوره ؟؟؟؟؟؟؟

به عزیز که گفتم شام نداریم.گفت دیدی کار دادم دست خودم!!!!خوبم شکر خدا

فرشته شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 13:23 http://hamnafasam6704.blogfa.com

سلام آنشرلی خانوم
ندیدم فیلمه رو پس نظری ندارم
اکی شام میپزم تشریف بیارین خونه ماااااااااااااا

خیلی قشنگه.حتما ببین

گیل ناز شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 12:46

منم این فیلم و کامل دیدم خیلی فیلم قشنگیه

اره .من دیروز 3 تا سی دیش رو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد