آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

19-

کلاس خیاطیم رو خیلی دوست دارم.اصلا عاشقشم.وقت کم میارم.نمیرسم اما بازم دوسش دارم. 

چند روز پیش یکی از دامن هایی که دوخته بودم رو به عزیز نشون دادم.همون روزها که نبود دوخته بودمش.کلی ذوق کرد.بوسید دامنه رو. 

دیشب خیلی خسته بودم.عزیز اینروزها خیلی بهتر از قبل  میبینه که چقدر دارم برای زندگیمون تلاش میکنم.میبینه که چقدر روحیه وانگیزه دارم و ذوقمو میکنه.وقتی بهش میگم خستم میگه اره کارت زیاده و همین یه جمله منو کلی دلگرم میکنه. 

دوستت میدارم عزیز

نظرات 5 + ارسال نظر
ارکیده پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 19:54

مبارک باشه دامنت خانوم خانوماا
منم عاشق این کارا هستم البته یک مدت هست افتادم رو موود بافتنی به زودی کارام رو میذارم ببینید

منتظر هنر نماییت هستیم بانووو

گیل ناز چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 21:28

به سلامتی ایشالله بالاخره با الگو رفتی یا بی الگو?

با الگو.ممنون بانو

سوری چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 20:52 http://www.jidman8989.blogsky.com

منم خیلی خیاطی دوست میدارم.
یه دفعه دامن دوختم ولی بعدش که کارم تموم شد فهمیدم پشت و رو دوختم.
چند تا مانتو هم دوختم بدون آستین.آستین وصل کردنو دوست ندارم.

منم از این کارا زیاد میکنم.اونسرس برا دامنه کمری بریدم.بعد با غرور شروع کردم به دوختن کمری.به وسطش که رسیدم دیدم پارچه کمری تموم شد.کلا اون دامن رو گذاشتم کنار و دیگه نرفتم سراغش

بولوت چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 16:53 http://maryamak.blogfa.com/

یکی از دلایل این که وزن نمیگیری هم فکر میکنم حساسیتی که رو این موضوع داری. یه مدت بی خیالی طی کن. حساس نباش و زوم نکن رو افزایش وزن.
بعدم بابا 51 و 52 که واقعن وزن خوبیه. کِی و کی از لاغری معمولی ضرر برده که انقدر ازش ناراحتی؟

تنها دلیل چاق شدنم اینه که میخوام صورتم پرتر بشه...نه زیاد زیاد که برام مهم نیست.چیزیه که تو برنامم هست و میخوام بهش برسم

Arus Aban چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 12:54 http://man-va-eshgham.blogfa.com

ای جان عسک دامنات رو بز ار خووو
خسته نباشی

حالا دامن 4 کلوش یادمون داده.یمخوام برم یه پارچه گل گلی بخرم برای نازنین زهرا -دختر خواهرم 3 سالشه-بدوزم.انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد