آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

9

یه راننده اومد شرکت گفت من فلانیم همشهری فلان همکارتون.پسرعموم رئیس فلان اداره هست.داداشم رئیس بهمان اداره هست...گفت و گفت و گفت اخرش گفت وقتی به شرکت ما زنگ میزنید به  اقای ایکس بگید که منو واس کار شما بفرسته. 

 

برای من چه فرقی میکنه کی بیاد کی نیاد اما دلم برای بقیه میسوزه اگر فقط بگم این بیاد. 

 

یاد خودم میفتم دو سه روز پیش رفتم بانک.فلانی و فلانی وام کلان بدون هیچ سپرده ای میتونستند بگیرن من با سپرده یه وام به درد نخور.چون اونا پارتی داشتند و من نداشتم..... 

 

بد دوره ای شده

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم گل چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 21:36 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

این دوره همه چی شده پارتی بازی.

لعنت به سیا.ستمداران و ن.ظام دو لتی این دوره

عروس آبان چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 15:24 http://man-va-eshgham.blogfa.com

واااا خب چه فرقی می کنه آشناهات کیا باشن !این عاقاهه هم وضش خراب بوده ها

واقعا بد دوره زمونه ای شده همه جا پارتی بازیه!

که بگه مثلا ماها ادمهای کله گنده ای هستیم....که لابد تو ذهن من بمونه اینا همشون کاره ایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد