آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

6

بسم اله الرحمن الرحیم 

 

امروز اولین قدم رو برای بچه دار شدن بر میدارم. 

 

میخوام برم پیش دکترم برای کسالتم.میخوام بهش بگم که ازم چکاب کامل بگیره.برای بچه دار شدن 

  

عزیز میگه اصلا پولش مهم نیست.بگو هر کاری لازمه انجام بده....عزیز بابای خوبی میشه.میدونم 

 

یا رب نظر تو برنگردد      برگشتن روزگار سهل است 

 

ب بسم اله رو که داشتم مینوشتم بی اختیار اشکام سرازیر شدند.حس میکنم دلم خدا میخواد.اصلا میدونی چیه دلم برای خدا خیلی تنگ شده.خدا هست....... من، من نیستم

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل ناز چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 00:19

ایشالله هر چه زودتر به آنچه میخوای برسی

انشاله

neda دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:37 http://soozeeshtiyagh.blogfa.com

سلام ممنونم عزیزم که اومدی و تبریک گفتی.
من آدرس وب اصلیمو برات گذاشتم مایل بودی بیا...

باشه میام

آفرین دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:58

برای تو دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:31 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
تصور نکنم اول کار خیلی هزینه داشته باشه یادم که یکسری ازمایش دادم و بعد هم چند ماهی قرص فولیک اسید برام تجویز شد
انشالله که به خدا و به لطفش

اول کار نه.اما بعدش اره.ازمایش نوشته اما هنوز نرفتم انجام بدم

عروس آبان دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:42 http://man-va-eshgham.blogfa.com

عزیزم انشناه به سلامتی...انشاله بدون هیچ مشکلی باشی و هر وقت که خاستی بچه دار بشی

انشاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد