آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

26اسفند 1391

۲۶اسفند 91 سالگرد عقدمون بود.شبش عزیز اومد خونمون.دیروز عزیز به مناسبت سالگرد عقدمون شیرینی گرفته بود و برای من یه گل گوش که حرف اس انگلیسی هست.اول اسم خودش. 

 

یه گل گوش دارم    دوسش دارم      

 

 

عزیز ازت ممنونم.خیلی خوشحالم کردی. 

میدونی عزیز شیرینی کادو به اینه که سورپرایز بشی.اصلا فکر نمی کردم  این روز بخوای چیزی بخری .چون دو روز دیگه عیده و گفته بودی بهم عیدی میدی و سوم فروردین هم سالگرد فراموش نشدنی ترین روز زندگیم .خودم انقدر ذهنم درگیر 3 فروردین بود به 26 اسفند زیاد دقت نکردم. 

 

مثل اون سری که من شرکت بودم و تو اومدی پشت پنجره شرکت ومن فکر میکردم تو چند ساعت دیگه میرسی و وقتی پنجره رو یاز کردم دیدم تو پشت پنجره هستی،این بار هم انقدر غافلگیر شدم که داشتم ذوق مرگ میشدم.یادش بخیر .اونموقع ها اصلا معلوم نبود کی عقد میکنیم و من انقدر از دیدنت ذوق کرده بودم که میگفتی مثل دیوونه ها شدی.دخترداییم بهم میگفت تو وقتی عزیز رو میبینی از شدت ذوق فقط یک بال کم داری تا پرواز کنی.. 

 

ازت ممنونم بخاطر همه روزهای خوبی که تو زندگیم به وجود آوردی.ازت ممنونم بخاطر حضورت توی زندگیم و آرامشی که من از با تو بودن میگیرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
کاف دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 09:23 http://manoaghamoonoma.blogfa.com

سلام. چن تا از پستاتونو خوندم. برداشت من از شما یه آدم با عاطفه و به شدت با احساسه..ادبیات خیلی خوبی دارید. خدا عزیز و شما رو برای هم حفظ کنه الهی

ممنونم از وقتی که گذاشتید و همینطور از لطفی که نسبت به من دارید و همینطور از دعای خیرتون.انشاله که شما هم همیشه غرق رحمت الهی باشید

دومانلی آدا چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 01:01 http://dumanliada.blogfa.com

مبارکا باشه بانو هم سالگرد ازدواجتون هم عیدت امیدوارم امسال سالی پر داشته باشی

ممنون عزیزم.انشاله که برای شما هم یه سال بی نظیر باشه

گیل ناز سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 15:35

سلام گلم تازه با وبت آشنا شدم پستات قشنگ بود تند تند نشستم کل پستتاتو دو روزه خوندم....بازم بهت سرمیزنم منتظر پستای جدیدت هستم سال خوب و خوشی رو برات آرزو میکنم...

ممنون بانو.مچکرم از وقتی که گذاشتی

بانوی شهر سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 14:09

یه خبر دارم- اینو کسی برام فرستاده مال من نیست:ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میفته! میخواین صورت کسی رو که واقعا دوستون داره ببینین؟ اینو به 10 نفر بفرستین بعد برین به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx (این یه بازیه فرانسویه) صورت کسی که دوستون داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت این طوری نمیشه باید به 10 نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...!

اصلا از این بازیا خوشم نمیاد.خیلیم لجم میگیره از شون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد