آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

سوال؟؟؟؟

دوستان یه سوال دارم.مخصوصا از اونهایی که زحمت کشیدند و وب این حقیر رو لینک کردند... 

 

برای عید رنگ موهام رو عوض میکنم نمیدونم چه رنگی میکنم اما میخوام که مش دربیارم از توش.حالا به نظرتون باید اسم وبم رو عوض کنم.؟؟ 

آخه دیگه با موهای زیتونی نیستم.میشم  انشرلی با موهای مش شده .معلوم نیست چه رنگی

نظرات 6 + ارسال نظر
عزیز شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 14:05

آره همین عنوان قشنگه . بهتم میاد . من اینو دوستش دارم

جدی؟؟؟؟ بهم میاد؟؟؟ چراااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم اقا.عمرا دیگه عوضش کنم.

دومانلی آدا دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 21:42 http://dumanliada.blogfa.com

به نظر منم عوض نکن... همین عنوان خیلی قشنگه

انگار اکثریت نظرشون همین اسم بود.فکر کنم همین اسم رو بذارم باشه

بولوت دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 18:17 http://maryamak.blogfa.com/

مش و های لایت موها رو چند رنگ میکنن. میشه بنویسی آنشرلی با موهای چند رنگی.
میشه رنگ اصلی موهات رو بنویسی.

موهای خودم مشکی هست.یکیو دیدم اسم وبش انشرلی با موهای مشکی بود.حس خوبی ندارم بهش.همون زیتونی حس بهتری بهم میده

عروس آبان دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 15:52 http://man-va-eshgham.blogfa.com

نه دیگه موهای خودت زیتونیه
موهاتو یه رنگ گرم کن مثل تنباکویی یا نسکافه ای
البته اگر دکلره دوست داری....بعد توش مشهای تیره تر دربیارو اصطلاحا low light کن...فک کنم خوشگل شه و بهت بیاد

موهای خودم زیتونی نیست.مشکیه.برای عروسیم ترکیب رنگ ها گذاشته بود که خیلی خوشگل شده بود.یکبارم رفتم ارایشگاه زیتونی رنگش کرد و همه ازش تعریف میکردند.اونموقع ها که وب رو ساختم زیتونی بود.موندم اصلا امسال چه گلی به سر این موهام بریزم.اما دوست دارم رنگ روشن بذارم.مخصوصا که فامیل های همسر رنگ روشن نمیذارند و ادم تک میشه

سین دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 14:08

سلام

نه عوض نکن عزیزم ، همین خوبه ؛ اون رنگ اصلیه مهمه !

چشم.

سایدا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 18:21

به نظر من عوض نکن همین اسم خوبه.

جدی.احساس دوگانگی نمیکنم با این اسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد