آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

ولنتاین

ولنتاین برای من زیاد معنی نداره انقدر تاریخ های خوب دیگه ای داریم که از ولنتاین برام مهمتر هستند.شاید بشه گفت ولنتاین برای من همون روزی هست که عزیز بخاطر من شهرشو خانوادشو ترک کرد و اومد به شهر ما.اینطور نیست که فکر کنی من عزیز رو از چنگ خانوادش درآوردم.برای منی که شرط ازدواجم دور نشدن از پدر مادر وخواهر ها وبرادرم هست بی انصافی بود بخوام عزیز رو از خانواده اش دور کنم.شرایط دیگه از جمله کار پیدا کردن عزیز تو شهر ما وشاغل بودن من تو این شهر مزید بر علت ها بودند.اونجا که میرفتیم حداقل برای یه مدتی هر دو بیکار بودیم واحتمال سرکار رفتن من خیلی خیلی کم بود. 

روزی که عزیز اومد به شهر ما هم ناراحت بودم هم خوشحال.دلم نمیخواست از خانواده اش دور باشه اما راهی بود که هر دومون پا توش گذاشته بودیم. 

سالگرد ورود عزیز به شهر ما میشه 3 دی ماه.من اونروز کیک خریدم.براش شام خوب پختم.مناسبت هامون زیاده ونزدیک هم اما فکر کنم اون شب کادو هم خریدم.چون همزمان با دهمین ماهگرد ازدواجمون هم میشد اما برای من اومدن عزیز به شهرمون مبارکتر بود.میشه گفت ولنتاین ،روزی که عاشق و معشوق به هم عشقشون رو ثابت میکنند برای من همون روز بود وهست. 

 

بعضی وقت ها که به گذشته بر می گردم میبینم شاید با بقیه خواستگارها زندگی راحتتری داشتم.اما من این زندگی رو ترجیح دادم به همه اون زندگی ها...  

زنده بودن وزندگی کردن بدون عزیز برام معنا نداشت ونداره.من دنیا رو بی عزیز دوست ندارم.

برای هر ادمی خوشاینده که به عشق زندگیش برسه وباهاش ازدواج کنه.بقول ظریفی عشق مصیبتی هست که همه مردم طالب آن هستند. 

چیزی که بعد از ازدواج مهمتر میشه توجه و رسیدگی و مراقبت از عشق هست.که اگه محبتی  نباشه میشه یه زندگی اجباری 

توجه ومراقبت باید دو طرفه باشه.یک طرف هرچقدر هم عاشق باشه یه روزی خسته میشه یه روزی دل شکسته میشه از اینکه میبینه به اندازه ای که عشق میده نمیگیره، از اینکه به اندازه ای که توجه میکنه دریافت نمیکنه، از اینکه به اندازه ای که سورپرایز میکنه وکادو میده ،نمیگیره.همه ماها میدونیم کادو گرفتن اصل مطلب نیست.کادو به آدم یادآوری میکنه که به یادت بوده.بهت توجه داشته.یه لطفه اما ندادنش باعث شکستن قلب عشقت میشه... 

 

یه دوستی خیلی حرف خوبی زد.میگفت فکر کن که رابطه عاشقانه هم مثل بانکه.همونقدر که عشق میذاری همونقدرم دریافت میکنی.همونقدر که توجه میکنی اهمیت میدی همونقدر هم دریافت میکنی.فکر نکن اگه تو توجه نمیکنی اگه به نیازهاش اهمیت نمیدی اگه اصلا پیش خودت فکر نمیکنی این عشقم ُاین همسرم چی کم داره نیازش چی هست، اب از اب تکون نمیخوره وهمسرت به رفتارش ادامه میده.نه!! یه روز خسته میشه واونم بی توجهی رو یاد میگیره.اونهم یاد میگیره وقت های ازادشو برای تو خالی نکنه جایی که تو همیشه وقت نداری. با دوستاش قرار میذاره.یاد میگیره حالا که کادو نگرفتن ها دلشو میشکنه اینم دیگه  کادویی نده.گرچه براش درداوره این زندگیه سرد اما چیزیه که بوجود اومده. 

امیدوارم همه زندگی ها پر از محبت باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
بازیگوش دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 08:53 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

خیلیییییییییییییییییییی متنت رو دوست داشتم خیلییی...
حق مطلب رو ادا کرده بودی!

زیبا اندیشان به زیبایی رسند....خوشحالم خوشت اومده

برای تو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 17:44 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ نوشته بودی زندگی و عشق واقعا مثل این می مونه که دو نفر توی یک قایق باشن اگه هر دو باهم پارو بزنن قایق رو به جلو میره مگرنه یک تنها نمیشه
امیدوارم همیشه عاشق باشید

مثال خیلی خوبی زدی.خیلی جاها برای رسوندن منظور میشه استفاده کرد...ممنون از دعای خیرت

ارکیده یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 13:37 http://goleashkkk.blogfa.com/

خیلی خوب نوشته بودی عزیزم
منم باهات موافقم
یک مثلی هست میگه کجا خوش است آنجا که دل خوش است
حالا من عوضش میکنم و میگم آدم کی خوش است آن زمان که دلش خوش است ....
حتما نباید منتظر این روز ها نشست آدم اگه خودش بخوات میتونه هر روزشو پر عشق بسازه

دقیقا همینطوره.اگه بخوای منتظر بشینی شاید اصلا نیاد اون روزها

نازی یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 09:50

سلام عزیزم.خوبی؟خوشحالم که حال خواهرزادت خوبه.خداروشکر.من همه ی مطالبت رو می اومدم و میخوندم فقط وقت نظر گذاشتن نداشتم. امیدوارم همیشه شاد باشی. دوستت دارم.بوس

ممنون نازی از وقتی که میذاری.انشاله که توهم همیشه خوش باشی

گلشن شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 11:58

یه حقیقت محضه آنه جون دقیقا مصداق متنیه که من توی پروفایلم گذاشتم ولی متاسفانه خیلی ها فقط دوست دارن عشق رو دریافت کنن بدون پاسخی و همه چی رو فقط برای خودشون میخوان و خواستار یه عشق ناب و بی کم و کاست هستن ولی خودشون قدم از قدم بر نمیدارن

چه ادم هایی سطحی هستند اینجور ادم ها..

به شرطی که خونده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد