آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

وزنم رفته بالا

دیروز رفتم توی همون داروخونه ای که همیشه میرم.بعد از درآوردن کاپشن و کیف و موبایل و کفش و کلیه متعلقات تا حدی که ابروریزی نباشد رفتم رو ترازو وبا افتخار عدد 52.2 رو دیدم.یعنی 2 کیلو وزنم اضافه شده...خیلی خوبه.اما یه عیبی که داره اینه که هیچکس متوجه اضافه وزنم نشده.البته همکارهام میگن صورتت پرتر شده اما خانواده وفامیل همچنان میگن لاغری و تغییری نکردی.امیدوارم تا عید به 55 برسم.بنظرتون میشه؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 16:53 http://femo919

تورابه خدا بیخیال بالابردن وزنت شو من48کیلوبودم بعدازدواج شدم 52بعدزایمان 63دیگه تکون نخورد نه بالانه پایین

اخه لاغر بودنم خوب نیست..دلارام بانو سایتت برای من باز نمیشه

بولوت پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:15 http://maryamak.blogfa.com

خیلی به حرفای بقیه کار نداشته باشه. دو کیلو انقدری نیست که کم و زیاد شدنش قابل تشخیص باشه. توجهت به عددی که ترازو نشون میده باشه.
وزن آخری که هدفته چقدره؟ همین 55؟

.جدییی.اونموقع ها که 1 کیلو وزنم کم میشد همه میگفتن چرا انقدر از بین رفتی.حالا دو کیلو اضافه شدنو نمیفهمند وزن ایده الم حدود 57 58 باید باشه

خانوم گل پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 19:43 http://rozhayezendegiman.blogsky.com

سلام آنه جون.خوبی دوستم؟
معمولا کسی که دیر به دیر ببینت بهتر متوجه تغییرت میشه.حتما به وزنی که میخوای میرسی فقط سعی کن بیشتر بخوری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد