آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

بچه های امروزی

 دختر خواهر شماره 1 کلاس پنجم ابتدایی هست.دختر عموی دامادمون هم آرایشگر هست.دخترخواهر 1  

   به خواهرم میگه مامان برو به آذر (اسم ارایشگره) بگو عروساش رو بده من آرایش کنم!!! 

 

    خواهرم بهش میگه تو که بلد نیستی !!!

      

   میگه چرا دوستامو که آرایش میکنم همشون میگن تو خوب آرایش میکنی!

نظرات 4 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 16:39

سلام لینکنت کردم تو ام لینکم کن ممنون
baran-rahmat.blogsky.com

عروس آبان شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 10:08 http://man-va-eshgham.blogfa.com

ماشاله به این بچه ها!!
ما اونقدی بودیم هه رو از بر تشخیص نمی دادیم

اره والا.دلم واس بچگی هامون میسوزه.

گلشن پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 11:40

نه!! گفت من زمانی که به دخترم باردار بودم تا سه ما آزمایشم نشون نداد بعد از سه ماه نشون داد

اهااا.الان متوجه منظورت شدم

گلشن چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:10


به اینا میگن گودزیلا
آنه جون متوجه سوالت نشدم یعنی چی تو ماه سوم پ بشم نفهمیدم چی گفتی

اون همسایتون گفته دخترم 3 ماه پری نشد بعد 3 ماه حامله شد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد