آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

کالا برگ

وقتی مردم رو میبینم توی صف یارانه که بخاطر 10 کیلو برنج که به دروغ تو اخبار میگن خارجیه اما راننده هایی که بار رو میارند میگند از کارخونه اش تو بندرعباس میاریم،خونم به جوش میاد.  

وقتی تو سرمای غروب جایی که من تو ماشین میلرزم،یه زن با یه یچه کوچیک میبینم که برف میریزه رو سرشون و وایسادن تو صف خونم به جوش میاد.

وقتی عکس امام خمینی رو تو تلویزیون میبینم زل میزنم توی چشمش وتو دلم بهش میگم هیچ فکر میکردی ان.قلابی که انقدر براش زحمت کشیدی وخون دل خوردی آخرش میخواد بشه این!!!!.خدا رحمتت کنه .چه خوب که نیستی ووضعیت الان رو نمیبینی. 

وقتی یادم به اختلاص رده بالایی ها میفته، وقتی چشمم به شکم های گنده وغبغب دراومدشون میخوره، خونم به جوش میاد.  

 

چه فایده؟؟!!! هیچ کاری که از دستم بر نمیاد.جوشیدن خون هم دردی از گرسنگی مردم رو دوا نمیکنه. 

خدا نگذره از اونهایی که حق ضعیف تر ها رو میخورند. 

لعنت به شما با این همه خدا پیغمبر وراه امام ،راه امام کردنتون.لعنت به اینهمه ریا و دروغگویی و حرامخوری 

 

تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته 

جهانی رو که همه خوشبختند؟؟ 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
عروس ابان جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 17:06 http://man-va-eshgham.blogfa.com

نظر من کووو!!

همه نظراتتو تایید کردم بانو.اگر غیر از اینها بوده یعنی نرسیده دستم

عروس ابان پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 23:06 http://man-va-eshgham.blogfa.com

واقعا...خوشبختانه من نه بیرون میرم نه تلویزیون نگاه می کنم نه ماهواره این چیزا رو نمی بینم حرص نمی خورم
اما هنوز به اون اخطلاس ها و دیگری هاش فکر می کنم و لعنت می فرستم به سیستم بی نظم
که ما واسه اینکه پولمون به اخر ماه برسه چه برنامه ریزی ها که نباید بکنیم اونوخت اینا...!!

اره عروس.یه همچین افتضاح بازاری هست

دومانلی آدا پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 09:27 http://dumanliada.blogfa.com

آنه جان... این حکومت دنباله ی حکومت یزید و معاویه ست، چه انتظاری میشه ازشون داشت...
همونطور که ابن مرجانه حاکم کوفه با لباس حسین وارد کوفه شد، حکام ما هم عمریِ با لباس حسین دارن حکومت میکنن...

کاملا حرفتو قبول دارم.انقدم لجم میگیره 22 بهمن رو میچسونند به عاشورا و عاشورا رو هم میچسبونند به جنگ جنگم میچسبونند به خودشون.خونم خونمو میخوره

گلشن چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:47

واقعا چه خوب که امام نیست و نمیبینه چی به سر آرمانها اومد و صد حیف از اونهایی که نام خانوادگی امام رو یدک میکشن و هیچ بویی از امام نبردن
خیلی سخته مردم رو به کجا میخوان بکشونن نمیفهمم بخدا دلم کبابه برای همه اول از همه همین اطرافیان خودم که مجبورن به زنده بودن و هیچ بهره ای از زندگی نبردن جز زجر و زحمت و سگ دو زدن

خدا ازشون نگذره

یک ذهن پریشان چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:08

یاسمین چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 19:07 http://donyayeyasamin.blogsky.com

چقدر عصبانی ای آبجی باحرص خوردن تو اونا دست از حروم خوری بر نمی دارن
امیدوارم روزی امام زمانمون ظهور کند و حق مظلومارو از آدمای ظالم بگیره
خوش حال میشم به وبلاگ منم سربزنید
موفق و پیروز باشید

اره با حرص خوردن من اونا دست از حروم خوری بر نمیدارن.م با گفتنم تو وبلاگم مردم اگاهتر میشن وبیشتر رفتار اونا رو کنترل میکنند.چشم حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد