آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

اینا گنده دلند یا بی خیال

اقای نگهبان رفته مسافرت یکی از کارگرها رو گذاشته سر جاش به این صورت که کارگره تا غروب کار میکنه بعد میره خونه برای استراحت وشام  

شب ساعت 10 11 بر می گرده تا صبح اینجا میمونه 

تو این فاصله ای که کارگره میره خونش تو شرکت هیچکس نیست 

اقای نگهبان به مدیر شرکت نگفته این موضوع رو 

موندم این چقدر گنده دله که میتونه انبار 1میلیاردی رو اولا بسپره به یکی دیگه دوما یکی دو ساعت خالی از وجود هر ادمی باشه  بعدشم بره برا خودش سفر

جون میده برای دزدی  

خوب شد که نگهبان نیستم وگرنه یه شب با خیال راحت نمیتونستم بخوابم 

همین بشر تنخواه گردان هم هست 

وتنخواهش رو باید ماه به ماه من کنترل کنم وبعد بدم دست مدیر 

ماهانه 200 300 هزارتومان بیشتر مینویسه( کرایه ای که اصلا داده نشده) و حدود همین مبالغ وشاید کمتر هم اصلا نمینویسه(کرایه ای که داده شده ولی یادش نیست)  

به مدیر شرکت تا حدودی گزارش دادم 

از این کار خوشم نمیاد اما چاره ای ندارم 

همیشه سعی میکنم درست کار کنم وزیز اب کسی رو نزنم اما اگه گزارش ندم فردا که برای حسابرسی میاند حتما فکر میکنند خودم دست بردم تو حساب ها 

در حالت خوش بینانه بهم میگن دقت نکردی بی عرضه بودی برای این کار 

تازه من از هر 10 مورد یک موردم نمیگم.چیزهای خیلی خطرناک رو میگم. 

مثل همین خالی موندن شرکت تو این روزها(حالا قرارشده این یارو تمام وقت بمونه ویک نفر دیگه رو هم بیاره)

صاحبان شرکتم گنده دلند که پولشون رو دادند دست این ادم گنده دل!! 

خوب شد که تنخواه گردان هم نیستم وگرنه با محاسبات دقیقه ایم کارم حتما به تیمارستان کشیده میشد 

نظرات 3 + ارسال نظر
دستخط یک دختر دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:22 http://niloofarparsi1.blogfa.com/

امروز نشسته بود داشتم حساب میکردم ببینم مخارجی که توشرکت کردم چقدر شده تقریبا با حقوقم یکی شد!!!
هیچی دیگه بیخیالش شدم اصلاااا برم بگم
بعد همین آقای رئیس از حساب 1000 تومن کمتر انتقال دادم اونم بخاطر موجودیش -- تلفن زده و میگه چرا هزار تومنش کمه !!!!

عجب ادم خسیسی!!کار کردن با اینجور ادم ها خیلی سخته

هلن سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 15:55 http://helenkuchulu.blogfa.com

چه نگهبان بی خیالی!!
آدرستونو بده بیایم دزدی!

گلشن دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 13:21

خوبی عزیزم چگونه ای؟ خواستم بوس برات بفرستم فیلتره

عزیزمی ی ی ممنون
این روزها نمیتونم بیام قطعه اینترنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد