آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

حسبنا اله

دیشب که برنامه ماه عسل رو میدیدم اخر برنامه احساس علیخانی از صندلیش بلند شد اومد از سن بیرون ورو به دوربین گفت امام حسن مجتبی یه انگشتر داشت رو نگینش نوشته بود" حسبنا اله" یعنی خدا برای من کافی است

چقد دوست دارم این جمله رو.یه لحظه رفتم تو عالم خودم باز

یه فکری بعدش به سرم زد شاید برای تولد همسرم که اول مهره یه گردنبند یا انگشتر نگین دار با این جمله بخرم.گردنبندشو بیشتر دوس دارم.حس بیشتری بهم میده


پریشب دوباره تو برنامه ماه عسل یه مرد نمکی بود از اهر تبریز با خانومش وپسرش اومده بود مرده یه کیسه طلا در حدود 105ملیون پیدا کرده بود تو نون خشکه ها رفته بود صاحبشو پیدا کرده بود وداده بود

خانومش فارسی بلد نبود  احسان به پسرش گفت ازش بپرسه اونموقع که طلاها رو دیدید وسوسه نشدید مادره با همون زبان قشنگ ترکیش گفت " بیز اله دان ایستیرگ: ما فقط از خدا میخوایم"

انقد این کلمه اله رو غلیظ واز ته دل تلفظ کرد که دلم ریخت اشک تو چشمام جمع شد..تازگیا فهمیدم انگار روی کلمه الله حساسیت دارم.روش انگار قفل میکنم


هیییی اله من!!!

 میدونی دلم چقد برات تنگ میشه؟؟؟

کمک کن ادم باشم 

هر وقت ادمم دلم کمتر برات تنگه

شاید چون بیشتر شبیه خودتم شایدم چون بیشتر تورو تو دلم دارم


نظرات 5 + ارسال نظر
گلشن پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 19:49

مو به تنم سیخ شد عزیزم الان که فکر میکنم قبل ترها خیلی بیشتر به خدا نزدیکتر بودم نمیدونم چطور شد یهویی این همه فاصله افتاد...برای خدای خوبم دلتنگم دلتنگ یه درد و دل حسابی

عزیزمی الان درگیری ذهنی داری ایشاله به مرور به همه چیز میرسی

انجمن پارسیان پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 14:45 http://www.parsianforum.com/forum.php

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومیعلمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز داریم. خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند. علاوه بر همکاری در سایت و تبادل اطلاعات ، می توانید با تبلیغ و فروش محصولات خود در فروشگاه سایت کسب درآمد قانونی کنید و یا دوستان جدیدی بیابید و خلاصه از امکانات متنوع انجمن بهره ببرید. منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

شنای پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 10:18 http://dayana2.blogfa.com/

خب این طبیعی
ولی من روی کلمه الله هیچ حسیی ندارم چون عربی من اسم خدا رو میپسندم

اره خدا هم زیباست

Lidoma پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 09:54 http://lidomadl.com

سلام دوست من.وب زیبایی داری.اگه وقت کردی به وب منم سر بزن و نظرتو مطرح کن.

چشم سر فرصت میام

a پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 09:32 http://dearfriends.blogsky.com/

سلام به وبلاگ من هم سری بزنید

چشم سر فرصت میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد