آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

روزه

امروز برای سحر بیدار نشدم یه لحظه بیدار شدم دیدم افتاب زده با استرس به همسرم گفتم چکار کنم حالا چطور بی سحری بگیرم

راستش توان بی سحری گرفتن رو ندارم از تشنگی هلاک میشم

این روزا اصلا درست غذا نمیخورم شبا واس افطار فقط مایعات ومیوه های اب دار میخورم بعدشم اصلا اشتها ندارم غذا بخورم

انقد غذا اضاف میاد همه رو میریزم خیلی ناراحت میشم از اینهمه اسراف

هر روز من یه قابلمه برنج از روز قبل میریزم به امید خوب سحری خوردن درست میکنم سحری هم که ماشاله نورتر از افطار .میل به غذا ندارم چند تا لقمه با نون میخورم که دیرتر گشنم بشه

من یه اصل رو تو زندگیم تجربه کردم.آدمها به همه چیز عادت میکنند به شرایط خوب به شرایط بد به زیاد غذا خوردن به کم غذا خوردن

وقتی کم غذا میخورم به خودم میگم نترس عادت میکنی  وقتی میخوام یه ذره چاقتر بشم به خودم میگم باید یه مدت زیاد بخورم تا عادت کنم اما نمیخورم من حوصله غذا خوردن ندارم غذا خوردن برای من فقط رفع نیاز گرسنگی هست.خیلی خیلی کم پیش اومده هوس یه غذایی رو بکنم اگرم بکنم خیلی زود میتونم از سرم بیرون کنم یا خودش  بیرون میشه


دیشب وقت خواب همسرم بهم گفت فردا منو ساعت 7بیدار کن بهش میگم مگه تو فردا روزه نمیگیری پتوش رو میکشه روسرش میگه عید فطر مبارک!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلشن چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 15:34

سلام خوبی عزیز دلم خیلی دلم برات تنگ شده بود حسابی سرم شلوغه و درگیرم با این وجود همه مطالبت رو خوندم خیلی حرفا برات دارم گلم

سلام عزیزم منم خیلی دلم برات تنگ شده روزی صدبار وبتو باز میکردم کجا رفته بودی دختر

خرید وبمانی سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 12:43

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد