آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

سوال

سلام من یه سوال دارم 

یعنی برای خودم سواله

اینجا میذارم تا دوستان،صاحب نظران نظراتشون رو بگند.خودم هم توی یه کامنت نظرمو میذارم

واما سوال

خانومی که شاغل هست درامدش رو باید چه جوری خرج کنه

یا چه جوری خرج کنه بهتره

ایا همه درامدشو بیاره خونه وبا درامدهمسرش با برنامه ریزی خرج زندگی کنند

یا نه این کار مرد زندگی رو بی مسئولیت میکنه وباعث میشه اون کمتر تلاش کنه پس بهتره زن حقوق خودش رو پس انداز کنه وبذاره مرد با حقوقش زندگی رو بچرخونه

اونوقت  زن باید با این حساب قلمبه شده وخرج نشده چکار کنه







نظرات 3 + ارسال نظر
گلشن پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 19:59

ببین خانمی به نظر من بستگی به مردت داره که تو چطور تا کنی هر چی پس انداز و درآمد داری رو کنی یا نه...من خودم با شناختی که روی همسر دارم اگه جای تو بودم همه درآمدم رو میذاشتم وسط چون با هم نداریم ...من و تو وجود نداره...پول من پول تو نیست مال ماست...در عوض همسر هم قدر میدونه ...همین خونه ای که خریدیم من همه طلاهام که حدود 60 میلیونی میشد رو فروختم فقط حلقه ازدواجمون رو گذاشتم یک لحظه هم به دلم شک نیاوردم ...از اطرافیان شنیدم که این کار نکن...گوش نکردم چون زندگی من بود ...برای آینده من بود ...برای رفاه من بود مگر غیر از اینه؟
این سه سالی که از زندگیمون گذشته اوایلش از 7 صبح تا 8 شب با هم کار میکردیم پا به پای همسر کار میکردم درآمد هم مستقیم میرفت تو حساب همسر...با خودم هرگز فکر نمیکردم ماه به ماه ازش پول بگیرم و مال خودم باشه به بقیه کارمنداش حقوق میداد ولی من نه...میدونی چرا؟همه درآمد رو مال من میدونست اینکه پولی به من میداد رو یه جورایی توهین میدونست...ناگفته نمونه کلا کارتش دست من بود اون از من پول میگرفت

اره به طرف بستگی داره
من وهمسرم هم تو زندگی مال من ومال تو نداریم اما یه مطلبی تو یکی از سایت های روانشناسی خوندم که باعث شک شک کنم که ایا کار درستی میکنم که همه حقوقمو توی زندگی خرج میکنم بنظر من زیاد این کار معنی نداره من بر فرض که به همسرم هم ندادم بعدش میخوام با این پولها چکار کنم مگر غیر از اینه که همسرم خونه میخره برای من هم هست

حوا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 10:08 http://taranekhane.persianblog.ir

انه جان این سوالت خیلی کلیه و به ادمی که این سوالو پرسیده و شرایطش بستگی داره نمی شه برا همه یه نسخه پیچید.

مثلا من خودم خیلی راحت همه پولمو تو زندگی میارم و خرج میشه چون همسرم با حساب کتاب تر از منه و به پولهامون جهت میده و هیچ خرجی بی خبر از من نداره. اهل سوء استفاده هم نیست. اما به خواهرم توصیه میکنم که اینکارو نکنه چون شوهرش به شدت ول خرجه و اگه مطمین باشه که یه او هزینه ای کرده معادل اون پولو یه جور خیلی بدی مزمحل میکنه و اون فقط حرص میخوره.

ممنون عزیزم بله درست میگید

شقایق دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 12:34

به نظر من تا اونجایی که امکانش هست از درآمدش استفاده کنه و لذت ببره...به طور مداومم نه ولی گاهی به شوهرش کمک کنه باقیشم برای فرزندش پس انداز کنه!!!!!

چه استفاده ای وچه لذتی؟ مگه زن وشوهر لذت هاشون تفریحاتشون با هن نیست.این درامد رو چه جوری فقط برای تفریح خودش خرج کنه وایا این مساله بین زن شوهر فاصله نمیندازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد