آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

چک

یه مطلب خوب میخوام بگم

چیزی که با یاداوریش یه جرقه از خوشحالی شبیه یه چشمک زدن ته دلم احساس میکنم


رئیس شرکت بعضی وقتها به من چک میده تا من پاسش کنم

این چک ها در حدود 50 ملیون هست اولا که هیچ رسیدی نمیگیره وهیچ شاهدی هم اونجا ها نیست.ثانیا بهم گفت یه حساب به اسم خودت باز کن وبعد که چک رو پاس کردی بریز به حساب خودت تا هروقت گفتم به حساب خودم واریزش کنی

خوب 40 50 ملیون اندازه چند سال کارکردن من هست

بعدش اگه من بخوام بعد از پاس شدن چک ها نیام شرکت وبزنم به چاک

این اقای رئیس هیچ مدرکی دستش نیست تا ثابت کنه اصلا این 50 ملیون دست من هست 

خوشحالیم از این بابته که انقدر توی این شرکت به من اعتماد کردند که بی هیچ سندی زندگیشون (نه فقط 50 این چک اسرار شرکتشون) رو میذارن کف دست من.

من حتی یه کپی شناسنامه هم توی شرکت ندارم.

اخه پرونده ها دست خودمه وپرنده خودم خالی ی ی ی ....

خدایا ازت ممنونم که راه درست زندگی کردن رو بهم یاد دادی.

خدایا ازت ممنونم پدری بهم دادی که گرچه خیلی وقتها اگر دلم حضورش رو میخواست نبود اما بهم راه درست زندگی کردن رو یاد داده


چندروز پیش یه جایی خوندم بزرگترین ارثی که یه یک پدر برای فرزندش به جای میگذارد تربیت صحیح اوست

پدرم ازت ممنونم

تو تو دوره خودت  بابای خوبی بودی


نظرات 1 + ارسال نظر
شنای سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 14:04 http://dayana2.blogfa.com/

هیچ چیزی اندازه اعتماد مهم نیست من از اینکه دیگران بهم اعتماد کنن غرق لذت میشم و سعی میکنم هیچ وقت از اعتمادشون سو استفاده نکنم
خدا عمر با عزت بده به تموم بابا های خوب دنیا

اره درست میگی.وقتی دیگران بهت اعتماد کنند خودتم بیشتر خودتو باور میکنی
ایشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد