آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

دل به دل راه داره

صبحها که همسرم میره سرکار همدیگه رو میبوسیم ومن تا دم در بدرقه اش میکنم.

قبلنا این چشمشو میبوسیدم بعد اون چشمشو 

امروز ودیروز صبح دیگه چشماشو نبوسیدم بعد از اینکه اون منو بوسید سرمو گذاشتم روی سینش وبرای چند لحظه چشمامو گذاشتم روی هم وبودنش رو حس کردم.


امروز ظهر میخواستم بهش زنگ بزنم گفتم حتما سرش شلوغه ولش کن.

دیدم خودش بهم پیام داد.سکوت رو جایز ندونستم وبلافاصله بهش زنگ زدم وگفتم :چقدررر حلال زاده ای

وبهش گفتم: 

دلم برای بوی تو،برای بوسیدن های صبح تنگ شده .


وبعدش خیلی زود خداحافظی کردم.

 


نظرات 1 + ارسال نظر
شنای پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 14:09

مرسی که میای وبم و از نظرات خوبت منو بهره مند میکنی

اووعزیزم از امدن تو هم من بسی مسرور شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد