آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

الهی ازت ممنونم

امروز خیلی خوشحالم.الان خیلی خوشحالم.یکی از سهامداران شرکتمون که مدیرعامل یه شرکت بزرگ دولتی با سود سالانه 13میلیارده(از حرفهای دخترش فهمیدم سود امسالشون 13میلیارد شده) دو تاکتاب بهم داده

یکیش هنر فروش کردن و اون یکی فوق ستاره فروش شوید .هردو هم از برایان تریسی...

خیلی خوشحالم چون کتابشو که میخونم یه حس خوبی بهم میده ودلیل دیگه اینکه مدیران شرکت روی من میخوان سرمایه گذاری کنند .به این فکر میکنم که حتما به این نتیجه رسیدند که من ارزششو دارم.من تواناییش رو دارم

خدایا ازت ممنونم

بقول دایانای عزیز:خدایا تک خوری توی مرام من نیست.طعم زیبای خوشحالی رو به همه بنده هات بچشون.خدایا قوربونت برم اون وسط مسطا یه گوشه چشمی هم به این همسر بی ریای ما نظری کن.کمک کن راهشو پیدا کنه.میدونم از خیلی چیزها توی خودش ناراحته ولی غرورش احازه نمیده حتی به من بگه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد