آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

ساقیا امدن عید مبارک باشد

من با وجودیکه هیچوقت فوتبال نمیبینم اما بخاطر این برد خیلی خوشحالم کلا دوبار تو عمرم فوتبال دیدم یکی بازی ایران واسترالیا که راهنمایی بودم .دومی هم بازی دیروز بود که چون سخنان تند  وخط ونشون های سرمربی کره نسبت به ایران رو شنیده بودم دلم میخوست ایران ببره البته بخاطر جام جهانی هم دلم میخواست.


خوشحالم که جوونهای ایران دوباره از سرشادی  ریختند تو خیابونها وانرژی شون رو تخلیه کردن وخدارو شکر دوباره یه عده افراطی نمیان بگند چرا ال کردید چرا بل کردید واین زندگی سخت رو بر مردم سخت ترش کنند................خوب اینا جوونند کجا باید انرژیشون رو تخلیه کنند؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد