آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

مشاور

خواهرم با پسر خالم نامزد کرده من از اولشم با این ازدواج مخالف بودم به دلایل زیاد .تصمیم گرفتم حداقل بفرستمشون پیش یک مشاور خبره که یکم از نگرانیم کم بشه.پرسان پرسان یه مشاور پیدا کردیم و دیروز رفت پیشش

  بعد از کلی حرف زدن خواهرم برای مشاور وگفتن معایب ومحاسن پسرخالم

بالاخره جناب مشاور فرمودند: خوشی زده زیر دلتتتتتتتتت


جدا همین جمله رو گفته و من واقعا موندم.گفته حالا میخوای یه جلسه هم با نامزدت بیا


 ایا واقعا خوشی زده زیر دلمان؟؟؟؟؟؟؟

یاحرفهای  این مشاور که کلی تعریف ازش شنیدیم کشک بوده


البته ته دلم خوشحال شدم.دلم برای خالم میسوزه. دلم میخواد و میخواست خواهرم عروسش باشه اما نه به هر قیمتی!!

ایشاله که این انتخاب درست باشه و نخواد که به هم بزنیم این نامزدی رو خدای ناکرده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد