آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
آن شرلی با موهای زیتونی

آن شرلی با موهای زیتونی

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

من کی هستم

من یه دختر عاشق هستم.عشق قبل از ازدواج شیرینی رو با همسرم تجربه کردم وسالها طول کشید تا تونستیم با هم ازدواج کنیم.خواستگارهای زیادی داشتم که شرایطشون از همسرم بهتر بود اما میدونستم اگه با اونها ازادواج کنم همیشه حسرت داشتن این مرد واین احساس در من خواهد بود .این شد که من جلوی خانوادم وفامیلم ایستادم تا تونستم راضیشون کنم که باهمسرم ازدواج کنم( علت مخالفت اونها فاصله مکانی زیادی بود که از هم داشتیم وخواستگارهایی که فامیل وشناخته شده ودارای موقعیت خوبی بودن)..

الانم خداروشکر همسرم مورد تایید خانوادم وفامیلم هست وهرکی دیده بهم گفته به شوهرت میاد ادم خوبی باشه.


بخاطر این اسم ان شرلی رو برای خودم انتخاب کردم چونکه مثل ان شرلی پرحرف هستم (البته نه همه جا) وهمینطورخیال پرداز واحساساتی ودوستام وهمسرم اینو بهم گفتن.بشدت اهل خیال پردازی هستم  درضمن موهامم رفتم رنگ زیتونی کردم.خیلی از رنگش خوشم میاد. سریال زندگیشم خیلی دوست داشتم حتی بیشتر از کارتونش



الان که دارم اینها رو مینویسم همه مردم منتظر نتایج ا-ن -ت -خابات ریا-ست ج - م - ه - وری هستن

از خدا میخوام اونی که میاد بتونه بار دگر روزگار تلخ تر از زهر مردم رو چون شکر بکنه....

خدایا یا امام زمانتو بفرست بیاد یا کمک کن وضع مردم بهتر بشه.به جون خودت دیگه بریدن مردم



نظرات 1 + ارسال نظر
fars چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 18:14 http://fars.vxc.ir

5423203285آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد